Udviklings linjen pr dags dato
Denne højtaler viser hvor langt udviklingen a dynamiske Højtalerer til brug i normal beboelse er kommet, og må vel regnes som en værdig representant til at vise hvor langt udviklingen er kommet.
http:
((o Neeper Acoustics o)) - home
Her er konstruktørens beskrivelse a hvad der ligger til grund for denne konstruktion:
--------------------------------------------------------------------------
I det voksende marked for High End højtalere, påstår mange produksenter, at de laver den bedste produkt i Verden. Selvfølgelig kan ikke alle a dem, være den bedste ?. Hifi, ligegyldig hvor meget, nogen vil prøve at fortelle dig noget andet, drejer sig i sidste ende om personlig smag.
I dag er det ikke vanskelig at konstruere en højtaler m flat frekvens respons. Med det rigtige værktøj og viden, kan det faktisk gøres på en eftermiddag. Men at konstruere en højtaler som kan kopiere og gengive lyden af optaget musik troværdig, er en helt anden sag.
Det ultimative mål var at skabe det mest complette produkt, som kombinerede design, de bedste materialer og selvfølgelig, den højeste mulige lydgengivelse.
Jeg er overbevist om at der ikke findes andre højtalere, som er lig P1.
Nej, jeg tror ikke de er "perfekte", intet er faktisk det, men dette er et produkt, hvor hver detalje er blevet perfektioneret 100% , ned til mindste detalje.
Alle påstod at denne højtaler, ville blive for omstændig at konstruere, for vanskelig at udvikle og alt for dyr at produksere.
Jeg er glad for at have bevist de tog fejl.
(Tekst og citat oversat direkte fra Kim Neeper Rasmussen.)
--------------------------------------------------------------------------
Min begrundelse for at vælge denne højtaler som eksempel er:
De største produksenter går næste altid på kompromi med det opringelige konsept a økomoniske ell produktions tekniske årsager og derfor sjældent udnytter pontialet der ligger til grund for produktet fuldt ud, og derfor ikke kan regnes som respektive for hvor langt udviklingen a højtalere er kommet.
HER ER MAN NØD TIL SE PÅ CONSEPT HØJTALER PRODUKSENTERNE.