Høyttalere til treningsrom

6 Jul 2011
226
33
28
Hei!

Er på utkikk etter stativhøyttalere til et treningsrom i kjeller. Grunnet rommets størrelse og utforming vil det mest praktiske være takmonterte høyttalere (eller høyt på vegg) av mindre størrelse vinklet noe nedover.

Ønsker tips til høyttalere som kan spille bra og relativt dypt uten sub. Er åpen for brukte høyttalere. Budsjett er ikke satt, men håper å komme unna for rundt 5000,-.

Danke

0
4 Aug 2007
12.468
256
83
Hei!

Er på utkikk etter stativhøyttalere til et treningsrom i kjeller. Grunnet rommets størrelse og utforming vil det mest praktiske være takmonterte høyttalere (eller høyt på vegg) av mindre størrelse vinklet noe nedover.

Ønsker tips til høyttalere som kan spille bra og relativt dypt uten sub. Er åpen for brukte høyttalere. Budsjett er ikke satt, men håper å komme unna for rundt 5000,-.
Jeg skal ha disse, tror disse er bra. Jeg skal ha de til atmos og surround.

6 Jul 2011
226
33
28
Takk for tips! Har sett og hørt disse tidligere, i et system med de litt større Fazon LCR. Som surround og takhøyttalere i et system med subwoofer vil de nok fungere helt utmerket. Som stereohøyttalere er de imidlertid litt spinkle for min del, og ikke oppgitt til å gå dypere enn 86Hz.