Hei!
Jeg trenger noen innspill til mitt noe sære oppsett, det er en stue der er snakk om så mye må tilpasses den plassen jeg har til rådighet.
Jeg trenger litt innput hva folk syns er den beste høyttaleren å sette inne i ett tv møbel med stoffdører?
De jeg har sett på til nå er :
www.bowers-wilkins-custom-id.com
www.hifiklubben.no
https://www.hifiklubben.no/dali-opticon-vokal-mk2-senterhoeyttaler/daliopticonvokmk2wh/ (ja, jeg vet det er en senter.. men er frontportet så skal gå fint)
arendalsound.com
Er litt nyskjerrig på hva folk vet om disse, eller eventuelt noe i samme størrelse som jeg ikke har tenkt på.
For å sette det hele litt i perspektiv skal det inn i mitt eksisterende anlegg som fronter!
Vil jo gjerne ha litt mere front heavy opsett enn tidligere hvor fazon blir brukt som fronter.
Men fortsatt beholde den gode dynamikken..
Marantz 7015
dali fazon som front height og senter
b&w ccm 664 som surround og top height
dali home 150 som trådløse bakhøyttalere
dali sub c-8 d
Håper det finnes noen gode inspill!!
André
Jeg trenger noen innspill til mitt noe sære oppsett, det er en stue der er snakk om så mye må tilpasses den plassen jeg har til rådighet.
Jeg trenger litt innput hva folk syns er den beste høyttaleren å sette inne i ett tv møbel med stoffdører?
De jeg har sett på til nå er :
CT7.5 LCRS - Bowers & Wilkins CustomID
Experience home cinema as it was meant to be heard with B&W’s Custom Theatre 700 Series. Our new range of […]

Lyngdorf CS-1 – ekte hi-fi fra skjulte høyttalere i TV-møbelet ditt
Gjem den gode lyden bak stoffdører i TV-møbelet ditt. Så får du ekte hi-fi samtidig som du slipper synet av høyttalere og anlegg. En seriøs løsning til både TV-lyd og musikk. 6 års garanti hos HiFi Klubben. Se mer.

1961 Monitor
Make an impression in any room Buy now Explore 1961 Series FREE Shipping10 Years Warranty60 Days Audition Period100%

Er litt nyskjerrig på hva folk vet om disse, eller eventuelt noe i samme størrelse som jeg ikke har tenkt på.
For å sette det hele litt i perspektiv skal det inn i mitt eksisterende anlegg som fronter!
Vil jo gjerne ha litt mere front heavy opsett enn tidligere hvor fazon blir brukt som fronter.
Men fortsatt beholde den gode dynamikken..
Marantz 7015
dali fazon som front height og senter
b&w ccm 664 som surround og top height
dali home 150 som trådløse bakhøyttalere
dali sub c-8 d
Håper det finnes noen gode inspill!!
André