Det er faktisk min metode også. Så hun er livredd hver gang hun har besøkt foreldrene sine i Kirkenes, for hun vet at da har jeg som regel kjøpt et eller annet. Som suben. Jeg har hatt den i 6-7 år og kommer neppe til å bytte den ut (før den eventuelt blir sprengt, men da ryker ørene mine først!). Da hun kom hjem, sto den midt i stua. På den tiden bodde vi i et veikryss nord for Oslo (også kalt Jessheim), i et noe mindre hus, uten hjemmekino, men med en 32" tv. Og suben er ikke direkte pen. Men jeg hadde kjøpt den brukt og kunne ikke levere den tilbake. Det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse, selv om det siste kan ta noen dager...
Ellers er nok mine store handledager over. Jeg har et lydanlegg jeg er fornøyd med, en prosjektør jeg er fornøyd med og et rom jeg er fornøyd med. Det eneste som kan komme framover må være oppgraderinger innen programvare og maskinvare for HTPC-en, men det er jo ikke de store utgiftene. Jeg har faktisk bestemt meg for å stoppe der jeg er og bare vedlikeholde, ikke oppgradere, akkurat som med bilene, motorsyklene og båten. Det kommer et punkt der man får for lite økt bruksverdi igjen for pengene hvis man vil oppgradere, også kalt "the law of diminishing returns". Og jeg har nådd det endelige punktet der, iallfall på veldig lang sikt.
Når det gjelder sengesettet, er hun like stor Ringenes herre-fan som meg, så det er faktisk ikke noe problem. Nå leter vi bare etter ekte alvesnodd tau til morsomme leker... :wink: