Get box II med Samsung fjernkontroll? Learn funksjon?

23 Aug 2006
298
0
16
Hei!
Har en Get box ll og en nyere tv av type Samsung Q8FN.
Denne tv'en har en universal fjernkontroll som jeg er ganske fornøyd med (etter at jeg tidligere har benyttet Harmony universal-fjernkontroller til å styre diverse).
Jeg har fått installert styring av Get boksen via Samsung fjernkontrollen, og får bl.a. opp Get logo som kildevalg i nedre billedkant når jeg aktiverer denne knappen på fjernkontrollen.

Så til problemet...
Jeg klarer ikke å løse alt jeg ønsker av knapper via denne Samsung fjernkontrollen bare ved hjelp av dette default oppsettet. Derfor lurer jeg på om det er en LEARN-funksjon for denne. Bl.a. klarer jeg ikke finne en STOPP funksjon som gjør at jeg feks stopper avspilliing av opptak og går tilbake til live kanal. Pr idag må jeg bruke mikrofonen på remote og si "stop" eller eventuelt finne et live kanal nummer å svitsje til for å stoppe avspilling av opptak.

Med andre ord leter jeg etter en LEARN-funksjon til fjernkontrollen eller en annen måte å øke antall kommandoer på?

Jeg har denne modellen (samt at jeg har Samsung ONE CONNECT boks hvor alt tilbehør og TV tilkobles).

1603109256801.png