Gammel tråd

Henning

Medlem
3 Feb 2003
4.762
0
36
Her er linken i alle fall:AVforum.no - Henning's hjemmekino

Tips på navn er hjertelig velkomne (samt tips på hvem som er gode til å lage skilt eller liknende som en kan ha på døren. Tips også på hvor få tak i Popcorn maskin er interesant.)

Dvs kjør debatt (selv om signaturen kanskje ikke oppfordrer så veldig til det : - D)

Ak

Administrator
11 Des 2002
36.061
24
38
43
Utrolig flott hjemmekino, men det er kanskje å ta i å si at det er Stavangers fineste hjemmkino :) Vi har en god konkurrent i f.eks Nobleman sin kino ;)

Noen oppgraderinger i sikte?

Jens123

Medlem
14 Jul 2005
8.078
0
0
33
Hei, Henning!

Flott kino du har!

Men hva gjør denne kinoen til Stavanger`s beste?
Tatt en titt på alle de andre kinoene som holder til i Stavanger?
Denne blannt annet holder til i Stavanger:
http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/Nobleman

Hva gjør din bedre?

Ser ute som en meget respektabel hjemmekino. Men tror flere rister på hode når de ser din titel...

Edit: Der kom noen før meg ja...

HoJ

Medlem
14 Nov 2005
18.135
9
38
46
Stavanger
Henning skrev:
Her er linken i alle fall:AVforum.no - Henning's hjemmekino

Tips på navn er hjertelig velkomne (samt tips på hvem som er gode til å lage skilt eller liknende som en kan ha på døren. Tips også på hvor få tak i Popcorn maskin er interesant.

Dvs kjør debatt (selv om signaturen kanskje ikke oppfordrer så veldig til det : - D)

Du glemte vell "?" tegn på trådens tittel, gjorde du vell ikke???

Tiger

Medlem
24 Sep 2003
39.996
0
0
Ska sei. Her kom det kommentarer raskt...og alle retter en pekefinger. Kinoen din Henning er veldig strøken og du kan være stolt av den. Imidlertid så lønner det seg tydeligvis ikke å være for kjekk. :)

HoJ

Medlem
14 Nov 2005
18.135
9
38
46
Stavanger
Nei, er ikke det her på vestlandet vet du..

Men Henning, sikkert bra lyd, samt god smak i farger. Låter gjør det nokk også..

Gorm

Administrator
13 Des 2002
40.114
102
63
55
Jessheim
Her i norden er det Janteloven som råder, så det lønner seg ofte å ta det litt pent over hoppkanten ved første forsøk. ;-)
Du har en flott hjemmekino Henning!

joert

Medlem
10 Mar 2006
379
0
0
Nobleman har nok utstyr som er endel råere enn ditt, Henning.. Men du har til gjengjeld et MYE bedre kinorom! Så jeg er helt enig med deg!

kid

Medlem
23 Jan 2006
6.288
0
0
33
Beste....:mrgreen: :cool:

Uansett, fint kinorom du har laget deg, mye bra utstyr. Det at du har kanskje et av de bedre hjemmekinorommene i stavanger er det vel liten tvil om, men at det finnes bedre har jeg en god følelse av :wink:

Uansett, lykke til videre. Flott rom!

Henning

Medlem
3 Feb 2003
4.762
0
36
Det var da som f.... at Nobleman bodde i Stavanger da : - D (ingen tvil om at han slår meg og vel så det!!!).

Er det andre i Stavanger som har tatt den langt ut så er jeg veldig interessert i bilder, det er morsomt å se hvor gale vi kan bli i denne hobbyen (og kanskje utveksle noen erfaringer på utstyr.)

Interessant også å finne ut at det ikke var mulig å redigere tittelen på en ny tråd etter at den var postet, den manglet nemlig et ? (noe min fru poengterte sekunder etter den var postet), men det er kanskje noen her som kan hjelpe meg med : - D

Morsomt også se hvor alvorlig vi tar denne hobbyen....

Henning

Medlem
3 Feb 2003
4.762
0
36
Oppgraderinger

Ak skrev:
Utrolig flott hjemmekino, men det er kanskje å ta i å si at det er Stavangers fineste hjemmkino :) Vi har en god konkurrent i f.eks Nobleman sin kino ;)

Takk for kommentar Ak ! (du kan kanskje legge inn spørsmålstegnet eller hjelpe meg med å endre tittelen slik at ikke gjengen her på forumet får helt hikke..?)

Noen oppgraderinger i sikte?

På oppgraderingsfronten så er det som er nærmest i sikte en Playstation 3 for å få en bluray spiller, den kommer så fort den er lansert. På har jeg som det står i profilen planer om å inststallere rumperisere i alle fall 2 eller tre av setene. For å få til dette trenger jeg noen nye forsterkere og det er der 1 til 3 midgard audio oberion 6.1 står på listen.

Når dette er på plass så er det en oppgradering til en frontrekke i B&W 800D (HTM1D og 801D) serien som er det som er ønsket men det er jo et heftig løft økonomisk.

Henning

Medlem
3 Feb 2003
4.762
0
36
eirik73 skrev:
Jeg er en av de som vektlegger utseende minst like mye som utstyret, og er nok uenig i denne vurderingen, flott kino!

edit:nja, nobleman slår deg nok på kinobaren sin...

Ingen tvil om at Nobleman slår meg med baren sin, ja, tror ikke popcorn vogna jeg har lyst på vil hjelpe heller opp mot den fantastisk flotte baren!

RS

Medlem
25 Des 2004
1.945
0
0
Stavanger`s beste?
Rommet er en drøm for mange av oss. Forfriskende at du stikker hodet fram på denne måten. Blir heftige diskusjoner med den overskriften.

Hva med å ha et treff hos deg.

Ser du spør om muligheten for å forandre overskriften. "Edit" og så "Go Advanced"

Henning

Medlem
3 Feb 2003
4.762
0
36
RS skrev:
Stavanger`s beste?
Rommet er en drøm for mange av oss. Forfriskende at du stikker hodet fram på denne måten. Blir heftige diskusjoner med den overskriften.

Hva med å ha et treff hos deg.

Det er jo ingen umulighet å få til en gang det er i alle fall plass til 7 i tillegg til meg og fruen.

RS skrev:
Ser du spør om muligheten for å forandre overskriften. "Edit" og så "Go Advanced"

Jeg får ikke til å endre tittelen på tråden ved å trykke edit bare innholdet i meldingen (men det er mulig at jeg knoter)

RS

Medlem
25 Des 2004
1.945
0
0
Riktig det, men etter edit kommer det et nytt valg "Go Advanced" der en kan forandre tittel på tråden.
NB! du må gjøre dette i første innlegget i tråden.

ashild

Medlem
24 Des 2006
390
0
0
Hennings hjemmekino

Her fikk du vel passet ditt påskrevet kjære :) Får håpe det hjelper at spørsmålstegnet nå i alle fall er på plass i overskriften ........
Men når det er sagt: som ekstremt hyppig bruker av kinoen/støttende kone må jeg jo innrømme at jeg (selvfølgelig rent objektivt sett) virkelig tror at dette er en av de beste kinoene i Stavanger. Synes ikke bildene yter den full rettferdighet, så her har du en jobb å gjøre!
Med dine fotografiske evner i bakhodet: kanskje noen her på forumet kan hjelpe?:smile: