Blir vel tynt med svar på denne tråden, men jeg forsøker uansett. Jeg har begått innkjøp! Og, jeg _ANER_ ikke hvordan jeg skal koble dette sammen. Tidligere (20 år siden) var jeg en ræser på slikt. Jeg var sågar AV _ANSVARLIG_ på ei hurtigrute. Men, dette var før - nå sitter jeg bare og blar formålsløst i quick start guide, og jeg har mistet motet før jeg har begynt.
Den nye boksen er en Denon AVC -x4700H. Jeg skal så koble denne sammen en Samsung
Skal alt av HDMI kabler _først_ inn i receiveren, og så sende signaler til TV? Jeg, har fra før en rimelig grei dac, (line magnetic 502a) skal jeg koble den via optisk kabel? Sitter og ser på baksiden av recieveren nå, og har mistet motet fullstendig.
Tar med meg bikkja og rusler en tur i marka. Vil sette stor pris på svar - har søkt etter AV innstallasjon, men her jeg bor er det ingen tilbydere.
Beklager på forhånd om det finnes tråder for slikt allerede.
Vennlig hilsen SORGEN.
Den nye boksen er en Denon AVC -x4700H. Jeg skal så koble denne sammen en Samsung
QE75QN800A og jeg forstår ingenting.
Skal alt av HDMI kabler _først_ inn i receiveren, og så sende signaler til TV? Jeg, har fra før en rimelig grei dac, (line magnetic 502a) skal jeg koble den via optisk kabel? Sitter og ser på baksiden av recieveren nå, og har mistet motet fullstendig.
Tar med meg bikkja og rusler en tur i marka. Vil sette stor pris på svar - har søkt etter AV innstallasjon, men her jeg bor er det ingen tilbydere.
Beklager på forhånd om det finnes tråder for slikt allerede.
Vennlig hilsen SORGEN.