Har gått over til lavalkoholiske øl, idag ble det en Session IPA 0,33 boks på 4,5 og en Oppigårds everiday Ipa til 4,7, men det snek seg til en Napa Smith organic IPA 0.33 også da med 7% den kan kalles en grapefrukt ipa. Og en Speyburn 10 i copita og to små Laffe QA cask i glencairns med laffe motiv.
Imorgen må jeg jakte noen flere pale ale og ipa med lav styrke. Tror jeg skal handle 3 øl. Alle med lav styrke, og så skal jeg ta med kidden på et kaffehus der de har lekerum, sånn at far kan slappe av men en espresso og en kaffe au lait, mens ungen leker. Frokost skal jeg ikke bestille imorgen, selv om de maser. Steker meg heller to ostesmørbrød med spesial kuttet salami og masse smør og dijon sennep hjemme.
Smakte en god lavalkohlisk Pale ale til asiatisk laks på Onsdag, det var Lagunitas Pale ale, med en bulldog som symbol. Velg Lagunitas, de er rimelige ferske og kommer som lavalkoholisk Pale ale og den mer bastante men gode IPA Maximus double på over 8,2 prosent. Det som er med de brygg er at de er rimelige, ferske og meget gode. Se etter hunden.
Har hørt på XTZ divine høretelefonene matet til lollipop android Huawei Y6 i hele kveld, og har vært en fin kveld. Jeg lærer stadig mer om innstillinger og DSP og hva som låter fett til hva.
Klassisk og vokal, vise er absolutt best på Reference med lite ekstra Gain Dsp, mens QOTSA og Rammstein tåler litt boost i bassen og mindre gain på høyt volum.
Morsomt med gadgets og at blåtann har sinnsyk rekkevidde. En kveld verdig en prins, spesielt prince Charles som er en fan av Laffe.
Torsdag var også en fin kveld siden jeg og kona begge hadde fri tok vi vinkvelden med Stenes entrecote og ovnsbakte potetskiver i timian og kantarellfløtesaus, og som jeg minnes en nydelig vaniljeis med spanske jordbær på tilbud med sjokoladsaus over.
Men det beste var nok forretten norsk ekte blomkålsuppe med mengder fløte med ristet loff som forrett.
Siden jeg og kona drikker svært lite til forrett så tok vi og delte en lavalkoholisk sider på boks, en champagne eller prosecco cava er overkill, men til 17 mai eller nyttår eller om man skal overaske sin søster så blir det skumpa.
Så det var den kvelden, gute Nacht