Flere som liker øl?

11 Mar 2006
10.509
1
0
40
Da er det fræddan.. da er det åils her ( igjen vil noen si ;) ) Ingenting slår en kald pils, ihvertfall ikke etter denne uken!!

Denne helgen er det "oktober festival" på plassen jeg bor!! Øl teltet åpner klokka 13 00 i morgen! planen var vel å holde på til det åpner i morgen :) SKÅL!!!

AjSelj

0
31 Mai 2006
6.528
0
0
jess

Blir nevnt alkoholisme bare pga at man tar seg et par øl i uka :)
tror nok ikke det, i USA drikker mange en øl eller to til maten på hverdager, syns ikke det heller har noe med å være alkoholiker å gjøre.

Øl er godt å ha i kjøleskapet når man føler man har fortjent noe slikt ;)
Nå derimot er det ikke hverdag, men fredags kveld og det er god grunn for mer enn to øl :-D

Thlian

0
31 Aug 2004
5.317
0
0
Svantekiller skrev:
Da er det fræddan.. da er det åils her ( igjen vil noen si ;) ) Ingenting slår en kald pils, ihvertfall ikke etter denne uken!!

Denne helgen er det "oktober festival" på plassen jeg bor!! Øl teltet åpner klokka 13 00 i morgen! planen var vel å holde på til det åpner i morgen :) SKÅL!!!

Syns det var så stille på Sunndalsøra igår serru ;)

11 Mar 2006
10.509
1
0
40
Thlian skrev:
Syns det var så stille på Sunndalsøra igår serru ;)

Det er alltid stille der! :)

MEN i dette ølteltet solgte de HOLD DERE FAST!! 1,7 L med øl!! da ble jeg nesten rørt til tårer :)

kas

0
13 Jan 2006
1.580
0
0
Jess, da var dagen første Tuborg sprettet:mrgreen:

Håper dere glade ølelskere får en god kveld også!
For i dag skal det gå hardt:twisted:

11 Mar 2006
10.509
1
0
40
Akkurat kommet hjem fra messe og har et SVS db12.2... element i en eske her :) øllen er sprettet ( heineken ) og nå er det testing av element :)

kas

0
13 Jan 2006
1.580
0
0
Høres ut som du har kommet hjem med et kupp!
Promille+HT= Et *******:twisted:

Revox

0
12 Des 2004
12.101
0
36
Akkurat nå kunne jeg banna øl,sprit opp og ned. Off er i elendig form :(

11 Mar 2006
10.509
1
0
40
Er det ikke typisk, den fredagen jeg ikke har pløaner om å drikke så renner ølla inn som bare det. Har drukket 3 stykker nå uten at jeg har merket det. Såg det nå nettopp ... hmm.... jaja det er fortsatt godt :)

Britax

0
3 Jan 2006
3.942
0
0
40
kokkosbolle skrev:
skal prøve noen til når jeg får hjemmekinoen i gang. men ellers liker jeg pepsi max, cola light litt, tab extra, sukker brus er for søtt æsj. iste og battery og burn og farris og vann er veldig godt. og kaffe er æsj:D og rusbrus er kjempegodt drikker det akkurat nå:D

Hva med rusbrus? den er jo så full av sukker at det som kummer ut minner mer om sukkerlake enn enn alko drikke..
Fysj å fy :-D

kas

0
13 Jan 2006
1.580
0
0
Nå er sementblanderen stoppet, øl`n er jekket og venter bare på taxi`n:mrgreen:

Prøvde å google etter noe morsome fylle ting, og fant denne ordboken for alle alkohollikere her.

Ønsker alle en hyggelig kveld og håper ikke noen ørehinner blir sprengt i løpet av kvelden hehe....

Lil-H

0
10 Jul 2004
3.689
0
0
Her går det i captain morgan n coke :D

Vil nå si det gruser øl temmelig hardt ;)
kos dere gutta.