Flere som liker øl?

veggiz

0
4 Jan 2006
1.009
0
0
Ole18 skrev:
Do you know the difference in having sex in a cano and drinking budweiser.
Svar: You do not get any closer to water :p eller noe i det området der...

Hehe, mye i den vitsen der må jeg si

Fucking close to water ;)

Britax

0
3 Jan 2006
3.942
0
0
40
Motoman skrev:
Blir tjukk av øl jo, men godt er det. En kald Bud...... mmm.
Neida, det blir man ikke. Det er maten og peanøttene du spiser ved siden av du blir feit av :D

Ellers så er jeg glad i øl, men stort sett mørkere øl.
Guinness, Kilkenny, Newcastle og diverse juleøl.
Lyst øl er ikke noe favoritt, helt klart drikkende, men mørkt er tingen.
Og så kommer jo Cognac'en (DeLuze XO er en budsjett vinner) ofte lurende, og da er vi i gang :D

X3M

0
30 Des 2005
556
0
0
35
da er det på fylla ijenn. husket jeg sa på sist søndag at jeg aldri skulle drikke ijenn, men her sitter jeg:) og jeg har alledrede lakt planer for neste helg(fest fest fest) :mrgreen: :mrgreen:

flere som drikker i kveld eller?

20 Des 2004
444
0
0
Er det bare hos meg alle ølboksene lekker? Eller har andre samme problem?
Jeg mener, her åpner jeg boksen og tar meg en sup, og før jeg vet ordet av det så er den tom. Prøver en ny, samme skjer med den.. fatter det virkelig ikke ;)

11 Mar 2006
10.509
1
0
40
hehe, har samme problem jeg også! noen ganger lurer jeg på om det faktisk er 0,5L i boksen min.. særlig etter at de 2 første er tømt...

11 Mar 2006
10.509
1
0
40
kokkosbolle: du har min dypeste medfølelse!! :mrgreen: Men husk at det finnest flere forskjellige smaker og varianter ;)

20 Nov 2005
3.147
0
0
torgeir skrev:
Er det bare hos meg alle ølboksene lekker? Eller har andre samme problem?
Jeg mener, her åpner jeg boksen og tar meg en sup, og før jeg vet ordet av det så er den tom. Prøver en ny, samme skjer med den.. fatter det virkelig ikke ;)

hehe...

hehe, kokosbolle ja, smak igjen!!

2 Aug 2006
317
0
0
ja håper at jeg begynner å like det snart.. smakte det når jeg var ca 12 nå er jeg 15 så kanskje jeg vil like det etterhvert. akkurat som kaffe smaker helt forferdelig til å begynne med

11 Mar 2006
10.509
1
0
40
kokkosbolle skrev:
ja håper at jeg begynner å like det snart.. smakte det når jeg var ca 12 nå er jeg 15 så kanskje jeg vil like det etterhvert. akkurat som kaffe smaker helt forferdelig til å begynne med

det er bare de første som ikke er så god, etter 7-8 halvlitre så smaker er det DIGG :):mrgreen:

2 Aug 2006
317
0
0
skal prøve noen til når jeg får hjemmekinoen i gang. men ellers liker jeg pepsi max, cola light litt, tab extra, sukker brus er for søtt æsj. iste og battery og burn og farris og vann er veldig godt. og kaffe er æsj:D og rusbrus er kjempegodt drikker det akkurat nå:D

11 Mar 2006
10.509
1
0
40
kokkosbolle skrev:
skal prøve noen til når jeg får hjemmekinoen i gang. men ellers liker jeg pepsi max, cola light litt, tab extra, sukker brus er for søtt æsj. iste og battery og burn og farris og vann er veldig godt. og kaffe er æsj:D og rusbrus er kjempegodt drikker det akkurat nå:D

Sukker brus er for søtt MEN burn, battery, og rusbrus er ikke søtt :twisted: :mrgreen: :confused: hehe morsom mann du :)

Men uansett Øl tørsten kommer med årene :)

2 Aug 2006
317
0
0
ølbokser ikke gøyt? hææ?? hahah ølbokser er jo pantepenger?!!! mye penger å tjene der. jeg fikk alltid broren min sine bokser etter forspill og der tjente jeg vel en femtilapp

14 Jun 2005
1.119
0
0
Lil-H skrev:
Ysj, Øl er æsj. Rum derimot :D

Rom er veldig godt det, men er noe jeg drikker mer av i vinter halvåret.
Sommeren står i ølets navn, og denne sommeren har det blitt ganske så mye av det:)