Flere som liker øl?

20 Nov 2005
3.147
0
0
hehe, nå gjør du meg tørst og her... men jeg skal kjøre bil senere, så kan ikke enda :(

11 Mar 2006
10.509
1
0
41
CV_Marius skrev:
hehe, nå gjør du meg tørst og her... men jeg skal kjøre bil senere, så kan ikke enda :(

Ta bilen til tingvoll da :mrgreen: så skal jeg kurere tørsten din :) bilkjøring kan man ta i ukedagene i arbeidstida :) du kan også ta med cervinene dine ( regner med at det er det du har utfra nick ) så skal vi teste de her ;)

20 Nov 2005
3.147
0
0
hehehe hadde vært moro det, men jeg får ikke plass til cv'ene i bilen min da.. :)

sant det du sier om bilkjøringa, men i dag!

pahf

0
7 Sep 2005
15.643
0
36
Nå ble jeg vel ekstremt frista til å ta meg en øl ja :) Godt å vite at jeg har noen duggfriske i kjølen hjemme. :) Arbeidshelg suger, men siden jeg jobber sent i morgen blir det nok en par duggfriske og litt god musikk i kveld. Gleder meg. Ingenting som er mer kos en det, muligens sprette konjakk flaska med det samme.

11 Mar 2006
10.509
1
0
41
Må være forsiktig med konjakken :) det går rett i hodet vettdu :) men det er bra å høre at det er flere som blir fristet av alkohol.. Neste uke + helg :confused: har jeg vakt så da vil jeg ikke høre om alkohol :)

pahf

0
7 Sep 2005
15.643
0
36
Svantekiller: Skal sende deg pm på pm å minne deg på om hvor godt øl er. :)

Konjakk er brainkiller ja :) holder vel med 1 i dag tror jeg, men godt!

CFD

0
13 Okt 2004
2.934
0
0
Det er 2typer øl som virkelig har utmerket seg hos meg. Her it goes:

img_b_bokalo_virsus.gif

Fra lithauen. Vunnet flere priser verden over. Jeg startet med Carlsberg , Faxe også syvturys normal også syvturys extra. Og så glad jeg var for å finne ut at syvturys smakte så godt! Syvtury ekstra er meget godt og veldig lett å drikke (pga god smak. man får aldri nok). Smaker litt søtt

Tiger-thumb.jpg

Tiger Beer. Ekte asiatisk lager. Drakk endel av det når jeg var i malaysia , singapore og korea. Gleder meg til jeg skal reise ditt igjen siden da skal det kjøpes et par kasser.

Ellers er det et par boblere (i riktig rekkefølge):

Castle - Sør afrika. Virkelig godt og lettdrikkelig øl som passer PERFEKT som utepils. Ganske lyst.
Heineken - Holland. Trenger ingen introduksjon skulle man tro.
San Miguel - Fra filippinene! (ikke spania). Her er det viktig å presisere at den som kommer fra filippinene er bedre enn den som blir brygget i spania.

Øl som jeg drikker mye av når jeg er i Norge:

-Turborg. Dette er voirsspiel ølet uten like. Ganske greit på smak, og veldig lettdrikkelig.
-Hansa premium. Helt greit øl. Mye mer smak enn turborg. Fint å starte kvelden med. Veldig fint siden du ikke drikker så mye som du gjør med Tuborg.

Øl som jeg synes er overrated:
Corona. Grunnen til at dette er populært er mye PR. Ølen er god , jeg går ikke på polet og betaler det dobbelte som jeg gjør for en Tuborg.
Grolsch. I mine øyne så er denne for bitter med en kjedelig ettersmak. Absolutt ikke noe jeg drikker hvis jeg har noe annet tilgjengelig.

ronnyr

0
16 Mai 2006
636
0
0
48
avforum.no
Ja ka skull vi ha gjort uten ølet :mrgreen:

Sitter nå å koser meg med god musikk og et par kalde :-D

SLOTS GULD 5,6%

kas

0
13 Jan 2006
1.580
0
0
Da kom endelig helgen igjen vist. Og for slappe av fra en hard arbeidsuke så blir det så klart en sixpack eller to med noe importert øl ;-) Og så er det et band eller noe "Tribute to ACDC" på byen i kveld :)

Men her har jeg funnet en ting, eller kan man kalle det en ting? Men ihvertfall, det er bare et MÅ HA produkt for alle som elsker øl!!!!

Sjekk den ut!!!!

PS: Selv om den bruker lang tid, så må du bare elske han\hun\den for det!! (Du skjønner når du ser den)

11 Mar 2006
10.509
1
0
41
Veldig genial dings!! akkurat poppet min første Heineken på laaang tid, det var deilig :)
Noen på jobben har funnet en øltappe krane som man kobler til 5liters fat med øl! Det skal jeg ha.. :mrgreen:

11 Aug 2005
2.518
0
0
40
kas skrev:
Da kom endelig helgen igjen vist. Og for slappe av fra en hard arbeidsuke så blir det så klart en sixpack eller to med noe importert øl ;-) Og så er det et band eller noe "Tribute to ACDC" på byen i kveld :)

Men her har jeg funnet en ting, eller kan man kalle det en ting? Men ihvertfall, det er bare et MÅ HA produkt for alle øl som elsker øl!!!!

Sjekk den ut!!!!

PS: Selv om den bruker lang tid, så må du bare elske han\hun\den for det!! (Du skjønner når du ser den)

Er det mulig!! Den sølte jo halve ølen ut på gulvet jo!!
Hadde den vært litt mer forsiktig, hadde det jo vært kult..

X3M

0
30 Des 2005
556
0
0
35
sukk skal på jobb i morgen:evil: men da blir det å ta av etter jobb ja. øl øl og mere øl:-D :-D

20 Nov 2005
3.147
0
0
Pug-Nose skrev:
Er det mulig!! Den sølte jo halve ølen ut på gulvet jo!!
Hadde den vært litt mer forsiktig, hadde det jo vært kult..

stakkar liten, den kunne jo ikke for at øl'a brusa sånn :)

Revox

0
12 Des 2004
12.101
0
36
Jah øl er snadder! Om dere ikke har prøvd denne øl'en så annbefaler jeg den på det sterkeste. Koster omtrent det samme som en halvliter på byen men smaker så utrolig mye bedre. Fåes på polet.

Et eller annet gjør de riktig ihvertfall da øl'et dems vinner test på test

Haandbryggeriet's Bavarian Weizen, se etter denne logo'en

Vedlegg

• Bavarian.jpg
    Bavarian.jpg
    53,5 KB · Sett: 93

X3M

0
30 Des 2005
556
0
0
35
jeg begynte med djevlens munn-vann i kveld, men skal på byen nå å pilse meg:mrgreen:

Ole18

0
26 Des 2004
1.937
0
0
avforum.no
Motoman skrev:
Blir tjukk av øl jo, men godt er det. En kald Bud...... mmm.

Do you know the difference in having sex in a cano and drinking budweiser.
Svar: You do not get any closer to water :p eller noe i det området der...

Hehe, mye i den vitsen der må jeg si