Finnes det svarte stikkontakter?

17 Sep 2009
2.696
0
36
Lyst på svarte stikkontakter i "kinon". Finnes det svarte til en fornuftig pris så kan det hende jeg bytter lokk bare, istedenfor å lakke.

Nabon

0
22 Mar 2009
1.123
0
0
Elko pluss har svarte kontakter, men da er du avhengig av å ha 1,5 boks i veggen og du kan ikke bare bytte lokket da innmaten er annerledes. Finnes flere billigere varianter fra både Etman og Malmbergs, men hvordan innmaten er der kontra den du har vet jeg ikke.

17 Sep 2009
2.696
0
36
Ok.. Jeg tenkte mest på biltema, clasern etc.. Om demme kunne ha no. Da ser det ut som om det blir lakk istedet:)

jakv

0
10 Des 2004
24.682
1
38
57
Kristiansund
Lakkerte en bryter en gang, og det gikk fint. Pusset litt ned, et lag grunning og to lag svart matt. Orket ikke vente til over helga så jeg fikk handlet, og den har stått et par-tre år nå.

13 Jan 2005
301
0
16
Nabon skrev:
Elko pluss har svarte kontakter, men da er du avhengig av å ha 1,5 boks i veggen og du kan ikke bare bytte lokket da innmaten er annerledes. Finnes flere billigere varianter fra både Etman og Malmbergs, men hvordan innmaten er der kontra den du har vet jeg ikke.

På elko+ kontaktene får du også mellomstykke slik at de kan monteres i enkel veggboks. Bygger da selvsagt lill mer.