Filmfigurer til filmrommet

21 Jan 2005
14
0
0
Hei, jeg vet om et bra sted å kjøpe filmfigurer. I Dronningens gate 26 i Oslo (mellom Filmens Hus og Karl Johan) er det en ny butikk som selger masse filmfigurer. Jeg så dritkule figurer fra Blant annet Star Wars, Simpsons, Matrix, Reservoir Dogs, Kill Bill, fra gamle skrekkfilmer, Scream, Freddy Krueger og fra musikk som Kizz og Metallica. Det er den første butikken jeg har sett i Norge og de har masse som jeg aldri har sett før noe sted. Hverken på Avalon eller Outland. Det må sjekkes ut!

29 Nov 2003
4.911
0
0
Det er logisk, poster trodde det var en helt ny kategori i norge, eller en ny butikk eller noe lignenes.

Synes feilen er forståelig.

17 Sep 2004
3.671
0
0
37
[likerHIFI skrev:
]Det er logisk, poster trodde det var en helt ny kategori i norge, eller en ny butikk eller noe lignenes.

Synes feilen er forståelig.

Jaaaaa, såklart, nå forstår jeg. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

21 Jan 2005
14
0
0
mag skrev:
Og du har selvfølgelig ingenting med den butikken å gjøre? ;-)

Jeg så bare at folk diskuterte filmfigurer og hvor man kunne få kjøpt slike jeg. Derfor dette som ny katagori, for de som er interessert i dette.....andre kan jo bare se en film eller noe....

21 Jan 2005
14
0
0
Jan A M skrev:
Og hva i all verden har det med "Nye kategorier" og gjøre. :?

Er det ulovelig å foreslå?? Hva er ellers "Ny kategori" til?? Noen er interessert i Subwoofere...noen i dvd....og noen i interiør, deriblant estetikk og filmrepresentasjon/opplevelse i form av plakater, figurer etc. Det må vel være lov å foreslå...herlighet for noen inngrodde tamper som finnes her!!

Men da kan vi prate om det under "hjemmekino konstruksjon" da vet du...

17 Sep 2004
3.671
0
0
37
Jolianos skrev:
Jan A M skrev:

Er det ulovelig å foreslå?? Hva er ellers "Ny kategori" til?? Noen er interessert i Subwoofere...noen i dvd....og noen i interiør, deriblant estetikk og filmrepresentasjon/opplevelse i form av plakater, figurer etc. Det må vel være lov å foreslå...herlighet for noen inngrodde tamper som finnes her!!

Ro deg ned, hadde du skrevet noe slikt som "hva med en kategori for filmfigurer?" så hadde det kanskje sett litt bedre ut eller hva. Personlig synes jeg det første innlegget ditt ser ut som reklame for denne butikken I Dronningens gate 26 i Oslo da.

Dessuten finnes det andre kategorier dette kunne vært tatt under, jeg tror ikke temaet er stort nok til at det er nødvendig med en egen kategori da. Men det er ikke opp til meg å avgøre så klart.

...herlighet for noen inngrodde tamper som finnes her!!

Har jeg egentlig gjort deg noe, bortsett fra å spørre....?

21 Jan 2005
14
0
0
Jan A M skrev:
Jolianos skrev:
Jan A M skrev:

Ro deg ned, hadde du skrevet noe slikt som "hva med en kategori for filmfigurer?" så hadde det kanskje sett litt bedre ut eller hva. Personlig synes jeg det første innlegget ditt ser ut som reklame for denne butikken I Dronningens gate 26 i Oslo da.

Dessuten finnes det andre kategorier dette kunne vært tatt under, jeg tror ikke temaet er stort nok til at det er nødvendig med en egen kategori da. Men det er ikke opp til meg å avgøre så klart.

...herlighet for noen inngrodde tamper som finnes her!!

Har jeg egentlig gjort deg noe, bortsett fra å spørre....?

Ok, sorry...skjønner. "Reklamen" var et ivrig tips til en butikk som jeg, som filminteressert, syntes var utrolig kul og unik. Enig i at ditt forslag til kategorinavn er bedre...ble litt direkte kanskje.

Og sistnevnte kommentar var bare at jeg noen ganger blir litt lei de som disser og ikke godtar andre forslag enn det de selv syntes er gode.

Jeg syns nok du heller kunne møte et nytt kategoriforslag med noe slikt: "Jeg tror ikke temaet er stort nok til at det er nødvendig med en egen kategori da. Men det er ikke opp til meg å avgøre så klart."

Men sorry den krasse ordbruken.

17 Sep 2004
3.671
0
0
37
Jolianos skrev:
Ok, sorry...skjønner. "Reklamen" var et ivrig tips til en butikk som jeg, som filminteressert, syntes var utrolig kul og unik. Enig i at ditt forslag til kategorinavn er bedre...ble litt direkte kanskje.

Og sistnevnte kommentar var bare at jeg noen ganger blir litt lei de som disser og ikke godtar andre forslag enn det de selv syntes er gode.

Jeg syns nok du heller kunne møte et nytt kategoriforslag med noe slikt: "Jeg tror ikke temaet er stort nok til at det er nødvendig med en egen kategori da. Men det er ikke opp til meg å avgøre så klart."

Men sorry den krasse ordbruken.

Den første komentaren min ("Og hva i all verden har det med "Nye kategorier" og gjøre.") slengte jeg utav meg fordi jeg trodde du reklamerte. :wink:

Mitt tips er uansett å lage en tråd om dette i foreksempel "generell chitchat", så får du sikkert svar. :wink:

Burre

0
20 Apr 2003
8.532
0
0
43
avforum.no
Har selv en Freddy krueger og en jason vorhees stående på stereobenken. :) Og selvfølgelig en liten homer. :wink:
Var det ikke engang slik at "periferutstyr" skulle plasseres under hjemmekino konstruksjon? mener det sto noe i beskrivelsen av kategorien om det engang i tiden... :roll:

19 Apr 2006
2
0
0
Filmfigurer

Ser at denne diskusjonen er fra 2005, men jeg vil bare informere om at jeg vet om butikk som selger filmfigurer også:-D . Filmting.no

Jeg bestilte en figur derfra, med rask leveringstid. Var til og med snop med i pakken. Skryt-skryt!:mrgreen: Den passet ivertfall inn i DVD-samlingen her hjemme.

18 Sep 2003
6.675
0
0
41
bobbleheads.no
trolliwood.com

Ellers kan man handle fra utlandet:

Har selv handlet fra begge butikken flere ganger, og det gikk helt supert!
starstore.com
superherotoys.com

Sistnevnte har merket alle mine forsendelser med 10$, uansett verdi ;)