Feil med PM/Conversation

21 Mar 2005
9.658
109
63
47
Jeg opplever fremdeles mye feil med PM/Conversation tjenesten her på AVForum, er dette noe dere kjenner til ?

Meldinger forsvinner når man refresh'er, og er borte lenge. Men så kommer de plutselig tilbake.

Noen ganger ser jeg bare min første post, andre ganger ser jeg deler av samtalen men ikke de siste postene.

Får jo lest postene når jeg får kopi på mail, men veldig ustabilt når PM ikke funker som det skal.

lygren

Grunnlegger
Medlem av ledelsen
11 Des 2002
43.469
274
83
45
www.avforum.no
Sannsynligvis et cache issue... Vi skal få sjekket med serverleverandøren...

Sent from my iPhone using Tapatalk

lygren

Grunnlegger
Medlem av ledelsen
11 Des 2002
43.469
274
83
45
www.avforum.no
OK, har laget en support-ticket hos Xenforo i første omgang (forumsoftwaren), så får vi eventuelt sjekke med serverleverandøren om de ikke har noen løsning. Høres jo ut som et cache-issue, og det er jo ofte server-side, med mindre nyere versjoner av Xenforo har en ny cache aktivert...

21 Mar 2005
9.658
109
63
47
OK, har laget en support-ticket hos Xenforo i første omgang (forumsoftwaren), så får vi eventuelt sjekke med serverleverandøren om de ikke har noen løsning. Høres jo ut som et cache-issue, og det er jo ofte server-side, med mindre nyere versjoner av Xenforo har en ny cache aktivert...

Oki, håper dere finner utav det.

Hver gang jeg refresh'er for å se om det er kommet noen svar, så forsvinner en og en post.

Men så plutselig så forsvinner ikke flere, men du får ikke sett de 5-6 siste.

Så plutselig dagen etter så får man kanskje se alle igjen.

lygren

Grunnlegger
Medlem av ledelsen
11 Des 2002
43.469
274
83
45
www.avforum.no
Xenforo hadde ikke noe svar på hva dette kunne være så vi får sjekke med serverleverandør...