Fått forstyrrelse/ulyd i suben

18 Jan 2011
33
2
8
Har en 10" Audiovector C sub som det nå er kommet ulyd i når den står i standby. Klarer ikke høre noe av det når den spiller. Forstyrrelse forsvinner ikke selv om jeg drar ut alle kablene. Får ekstra distortion når jerg vrir på volumet. Er det noe å gjøre eller er det bare å selge for vrakpant(elementet)?
Gjorde et lite lydopptak med Iphone.

Danke

0
4 Aug 2007
12.505
264
83
Har en 10" Audiovector C sub som det nå er kommet ulyd i når den står i standby. Klarer ikke høre noe av det når den spiller. Forstyrrelse forsvinner ikke selv om jeg drar ut alle kablene. Får ekstra distortion når jerg vrir på volumet. Er det noe å gjøre eller er det bare å selge for vrakpant(elementet)?
Gjorde et lite lydopptak med Iphone.
Hva slags tv signaler har du?
Laptop lader og tv antenne kontakt for kabel-tv skaper ofte jordsløyfe. Ikke så vanlig med kabel tv enda, men mange har det vel enda.

Bar1

0
22 Mar 2007
1.293
1
38
Prøv å koble fra alle mobil/pc-ladere i hjemmet. Jeg hadde en pc-lader som slo inn på stereo, tv og panelovn :)

Bar1

0
22 Mar 2007
1.293
1
38
På panelovnen blafret/blinket displayet som viser innstilt temperatur og durelyd fra "elektronikkboksen". Ovn var av typen Adax Neo.
Stereo og tv var det lav/svak durelyd fra høyttalerne og fra strømforsyning. Det skjedde hver gang laderen var koblet til samme kurs som panelovnen og tv/stereo.