Er dette en grei 15m optisk HDMI 2.1-kabel?

6 Des 2010
104
0
16
Har oppgradert til 4K og trenger en 15m HDMI-kabel (fra PC til TV) som støtter 4K@120Hz, VRR, dynamisk HDR, osv. Kabelen skal bare få jobben gjort; jeg er ikke interessert i å betale mer enn jeg må.

Kom over denne på Amazon, som ser grei ut i mine øyne:

Flere 5-stjerners reviews fra verified purchases. Ringer det noen alarmklokker hos dere med mer peiling? Evt. andre anbefalinger, evt. noe nærmere Norge?

Sist redigert:

Danke

0
4 Aug 2007
12.386
224
63
Har oppgradert til 4K og trenger en 15m HDMI-kabel (fra PC til TV) som støtter 4K@120Hz, VRR, dynamisk HDR, osv. Kabelen skal bare få jobben gjort; jeg er ikke interessert i å betale mer enn jeg må.

Kom over denne på Amazon, som ser grei ut i mine øyne:

Flere 5-stjerners reviews fra verified purchases. Ringer det noen alarmklokker hos dere med mer peiling? Evt. andre anbefalinger, evt. noe nærmere Norge?
Denne er iallefall anbefalt her på forumet og Youtube/Rafcave.

Rimeligste i Norden på optisk og bra kvalitet er vel Supra, men dyrt nok forde...
Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk

Sist redigert:

Danke

0
4 Aug 2007
12.386
224
63
Dette er en stund siden.

Men Lygren en av Grunnleggerne av AVforum? Sa dette om 2.1 på den tiden. Da optisk Hdmi.

Sitat
Lygren

Når det gjelder HDMI 2.1 over fiber er p.t. ikke dette tilgjengelig i vanlige kommersielle kanaler såvidt meg bekjent, men det kommer jo sikkert snart. Der vil det også - i lang tid - være stor forskjell på kabelvariantene ettersom det som nevnt er elektroniske kretser som står for den aktive overføringen. P.t. er HDMI 2.1 først og fremst tilgjengelig i korte lengder opp til type et par meter, og da i kraftige kobbervarianter, men her skjer det selvsagt mye hele tiden...

Danke

0
4 Aug 2007
12.386
224
63
Skal aldri si aldri...

Men 2.1? over optisk Hdmi 15m for en tusenlapp på Amazon... Ville jeg vært litt skeptisk til.

Litt som i -Vinn en iPhone..