Kjøpte en Epson TW6700 for 2 år siden som begynte å tulle fælt. Leverte den inn til butikken sen ble kjøpt og fikk beskjed nå at denne kan ikke fikses. Så nå får jeg enten pengene tilbake eller kan velge en ny. Er litt skeptisk til å kjøpe den samme hvis neste også bare skal holde i 2 år.
Vi har bare 3.5 meter fra vegg hvor projektor henger til lerret med 120" og det klarte denne fint.
Kan få igjen 8500kr hvis jeg ønsker å kjøpe et annet sted. (Syns det nesten er skummelt å kjøpe brukt hvis det bare går i stykker fort).
kan vurdere å gi et par tusen ekstra oppå dette hvis det er verdt det.
Tips til kjøp av projektor som ikke er dårligere enn denne jeg har hatt,klarer 120" på 3,5 meter og som kanskje ikke er kjent for å ta kvelden så fort
?
Vi har bare 3.5 meter fra vegg hvor projektor henger til lerret med 120" og det klarte denne fint.
Kan få igjen 8500kr hvis jeg ønsker å kjøpe et annet sted. (Syns det nesten er skummelt å kjøpe brukt hvis det bare går i stykker fort).
kan vurdere å gi et par tusen ekstra oppå dette hvis det er verdt det.
Tips til kjøp av projektor som ikke er dårligere enn denne jeg har hatt,klarer 120" på 3,5 meter og som kanskje ikke er kjent for å ta kvelden så fort