Setter den først i 4K og 60 Hz men det går deretter ikke å velge 10-bit.
Er det ikke ett valg eller kommer det opp en melding om at det ikke er mulig å velge?
Setter den først i 4K og 60 Hz men det går deretter ikke å velge 10-bit.
Kan velge men får melding etterpå at det ikke er kompatibelt (se innlegg over).
YCbCr420 10Bit kan jeg ikke velge. Får meldingen: selected will not support, set back
Hvorfor går ikke det med X7900/Yamaha RX-V781?
Skal jeg da velge YCbCr420 8Bit eller en av 444-variantene?
For å sitere feilmeldingen igjen.
Kan ikke velge noe 10-bit med 4k 60 Hz. Er det JVC X7900 som ikke takler det?
Xbox X sier at systemet mitt takler kun 4K 24 Hz med 10 bit uten at jeg har testet alt enda.
Ser jeg forskjellen mellom 8 og 10 bit? Kanskje ikke noe å henge seg opp i?
Har litt lyst til å rippe filmene mine og har kikket litt på Egreat sine spillere. Er det noe poeng i å velge A11 over A5? Hva er de største forskjellene? Kan også Apple TV 4K streame MKV filer fra en harddisk/NAS? Er ganske blank på dette feltet enda.
Har prøvd å rippe et par Blu-ray filmer med DVDfab 11 til MKV. Da jeg spiller de på PCen får jeg norsk teksting men når jeg spiller filene på Sony Blu-ray spilleren kan jeg velge norsk teksting men den vises ikke. Det samme gjelder kapitler, kan hoppe fram og tilbake på PCen men ikke med Blu-ray spilleren. Hvordan fungerer dette på Egreat sine avspillere?
Fungerer uten problem her. Husker ikke helt i farten om det er mulig å sette den til norsk automatisk, men engelsk blir valgt her, hvis det er inkludert i mkv-filen.
Tekstinga fungerer flott på Egreat men er et par ting jeg ikke er helt fornøyd med. Får ikke satt YCbCr444 10 bit, kun 8 bit selv om både TV, AV forsterker og kabel skal takle det. I poster wall mode vises ikke alle titler og den viser feil postere på noen filmer. Er det mulig å legge inn egne postere? Hvis det er mulig hva slags filnavn skal en da bruke?
Har kun DVD og Blu-ray enda men hvis det blir noe 4K HDR etterhvert er det vel 444 10 bit som gjelder?
Har en del hi-res music i surround (flac) men oppdaget at musikkspilleren ikke støtter gapless playback. Skuffende. Klarer Emby det?