DVDstrax

lygren

Grunnlegger
Medlem av ledelsen
11 Des 2002
43.477
283
83
45
www.avforum.no
audunth
Viderekommen

Ble Medlem: 09 Jun 2003
Skrevet: 20/09/2003 13:40 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Bestilte X2 i går. Har ikke tålmodighet til å vente på 2-disk versjonen. Særlig ikke siden alle de 11 slettede scenene kan lastes ned her:
http://www.superherohype.com/cgi-bin/news/xmen.cgi?newsid1061657353,88094,

-Audun

Til Toppen

perzon57
Viderekommen

Ble Medlem: 12 Des 2002
Skrevet: 20/09/2003 14:04 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Hei
De 11 slettede scenene er på den DVD'en som du får fra DVDStrax også!

AE

Til Toppen

robertaas
Viderekommen

Ble Medlem: 30 Des 2002
Skrevet: 21/09/2003 09:00 Tittel:

Er ikke helt fornøyd med websidene til dvdstrax:
-hvordan kan man se om en tittel allerede er utgitt eller om den snart utgis?
-hvordan kan man se om de har platen på lager?
-hvordan kan man se hva som er med av ekstramateriale?

Robert-

30 Des 2002
8.620
0
36
www.lundemo.com
Kan ikke si ar DVDStrax lever opp til navnet. Bestilte av dem 22 september og har ikke hørt fra dem siden.

Slikt er tregt når man er vant med play.com...

Robert-

30 Apr 2003
957
0
16
De nettbutikkene jeg har vært mest fornøyd med så langt er Amazon, Blackstar og PLAY. Hurtig levering. Slikt setter jeg stor pris på. Når jeg bestemmer meg for å kjøpe en film vil jeg ha den KJAPT og ikke vente i flere uker! Da forsvinner litt av gleden.

-Kjetil-

4 Okt 2003
405
0
0
Har brukt DVDStrax i flere år, men har nå gått over til play.com og playusa.com. De er mye bedre rask service og de er billigere :D

Oban

0
15 Aug 2003
2.281
0
0
Play er nok i de fleste tilfeller billigere enn DVD strax. Likevel er DVD Strax både pålitelige og har bra service, i tillegg til at du har muligheter for å handle uten kredittkort (ja, noen liker å ha den muligheten).
Jeg vil gjerne fortelle om mine gode erfaringer da jeg fikk en DVD med ødelagt cover. Jeg bestilte "The Goonies" (Goonierne på dansk cover) og fikk filmen i posten etter noen dager. Den var med såkalt "snapper-cover", som var uåpnet og innpakket i plastfilm. Jeg hørte umiddelbart at det var en floater (disken lå løst i coveret), og da jeg åpnet, så jeg at "stjernen" i senter som holder disken på plass var i stykker. Et par biter fra denne lå løst i coveret. Jeg tok da et bilde med mitt nye digitalkamera og skrev en e-post til DVD-strax med bildet vedlagt, hvor jeg spurte om det var mulig å få et nytt cover. Hadde det vært "keep case", kunne jeg jo bare kjøpt et nytt og flyttet "papiret-coveret" over, men "snapper-cover" er ikke slik.
En uke senere fikk jeg nytt cover i posten. Bra service !