Den stiller nok sikkert i klasse med andre Android 7-baserte mediaplayere, og mange fungerer greit.
Selv har jeg erfaring med Egreat som jeg synes fungerer greit, samt HiMedia, som jeg har opplevd litt issues med rent bildekvalitetsmessig (men mulig det har blitt bedre i det siste for følge av firmware updates). Begge er basert på samme Android plattform og relativt lik hardware. Egreat kan også ha litt issues, bl.a. var det noe greier rundt oppskalering av Blu-ray til 4K (legger til bittelitt "aliasing", dvs. det motsatte av anti-alisasing som vel er det en eventuelt måtte ønske, når den skalerer opp), men det synes jeg har blitt litt bedre etter siste update. Ingen av disse to (Egreat / HiMedia) sender for øvrig metadata med HDR-strømmen, som også er litt kjedelig om en bruker f.eks. en JVC-projektor med automatisk tone mapping basert på nettopp disse metadataene. Dette er fullt mulig at kommer etterhvert.
Sammenlignet med en vass HTPC og madVR vil du nok garantert klare å trekke mer ut av bildematerialet ditt, og det samme gjelder for øvrig også Panasonics UB-spillere for fysisk medie (de er ikke spesielt gode på nedlastet materiale). Android klarer mye, men ikke alt, men det samme gjelder da HTPC og UHD-spillere - der HTPCen lett blir for omfattende og komplisert for mange, og UHD-spillerne for begrenset med tanke på hva den spiller av. Summa summarum er det fullt mulig denne spilleren fra Dune, i likhet med andre Android-spillere i samme klasse, vil gjøre det mer enn godt nok fornøyd, for dette jeg nevner med bittesmå bildemessige issues er virkelig småplukk, uten at jeg kan kommentere med 100% sikkerhet om også Dune funker tilsvarende greit (men sannsynligheten er jo relativt stor, de har jo tross alt holdt på noen år....).