harman/kardon skrev:Kom de ikke med både model og dynaudio elementer.
Hmm, må høre med DoxaTrond
Da er du på saken!! Bra!
harman/kardon skrev:Kom de ikke med både model og dynaudio elementer.
Hmm, må høre med DoxaTrond
Millmaker skrev:Da er du på saken!! Bra!
harman/kardon skrev:Epost alt sentSvar kommer nok raskt, da Trond skal være tilbake i Norge med bedre internett dekning en på ferie. hehe
Millmaker skrev:Flotters!! Da venter jeg spent.
Darthmaniac skrev:Er det noen som har efaring med Doxa M 74 og 800 serien av B&W.
På Torsdag henter jeg meg noen 802 S3 Matrix og er meget spent om Doxan gjør jobben sin på disse.
Skal hente de i morgen gleder meg som en unge på julekvelden,Har mer barne glede nå end da jeg henta Harlyen for 2 år siden allerede.:mrgreen: Kan jo bytte den in i 800D det blir kansje litt drøyt satser 802 gjør bot på min oppgraderings syke en stund.RoyVidar skrev:Jeg har kjørt 70 SE/805 Matrix og 73b/802 S3 Matrix. Den første kombinasjonen i mange år i forskjellige rom/bosted.
Der jeg bor nå ble det for "analytisk" - begge kombinasjonene - som i dette tilfelle betød for hard diskant. Jeg gir rommet mesteparten av skylda for det (for SE/805, som jeg har hatt mange steder, har alltid tidligere lått bra). Likevel må jeg si at kontrollen i bassen var imponerende fra en såpass "watt-svak" forsterker, tørt/stramt, kontrollert, men likevel med "slam". Skulle også høyere enn mitt lyttenivå for å bli kortpustet.
Så liker du Matrix, liker du Doxa og har rom som passer, kan det gi mye musikalitet og musikkglede.
ldynamic skrev:Har kjøpt en doxa 70b som ble oppgradert og solgt i høst.Gleder meg veldig til å koble den til anlegget.
harman/kardon skrev:Blitt no liv i den eller ?
lelunde skrev:Kjekt å høre at du ble fornøyd! Har akkurat fått min model 72 i hus, og det har manifestert seg i mer bass - akkurat hva Rega'ene mine trengte![]()
lelunde skrev:Basert på en Signature mkII 70.. hvordan det? Kan det være en forskjell på de?
lelunde skrev:Det passer godt med hvordan jeg opplever den! Hvordan er det originale Signturene (mkII) i forhold forresten?
lelunde skrev:Kjekt å høre at du ble fornøyd! Har akkurat fått min model 72 i hus, og det har manifestert seg i mer bass - akkurat hva Rega'ene mine trengte![]()