Så ikke innlegget før i dagKatten skrev:Heisan, jeg er ny her og har noen ting jeg lurte på.
Jeg har nå lest denne og andre DIY-tråder. Jeg kunne ha lyst til å bygge meg en forforsterker og effektforsterker. Derfor lurte jeg på om du, KimSan ville dele med deg av ditt intrykk på den forforsterkeren fra ESP. Var den vanskelig å få til å virke, og var det greit å få tak i deler? Som effektforsterker hadde jeg tenkt å prøve meg på en GainClone basert på LM3886 fra ChipAmp.
Ser fram til noen gode svar.
KimSan skrev:Vel, det jeg prøver å si er at denne forforsterkeren ikke fungerer enda, men så har jeg ikke prøvd så veldig enda, men håper jeg skal få satt den i drift en gang i nermeste fremtid.
KimSan skrev:Så ikke innlegget før i dag
Vel, det jeg prøver å si er at denne forforsterkeren ikke fungerer enda, men så har jeg ikke prøvd så veldig enda, men håper jeg skal få satt den i drift en gang i nermeste fremtid. Mitt lytteintrykk er altså snevert
QUOTE]
Heisan. Jeg har lest litt rundtomkring, og har bestillt kretskort fra ESP, og ett LM3886 Stereo Kit fra DIY Chip Amplifier Kits, PCB's, Components and Information. Det tar vel noe tid å få dette i hus, og så skal det bestilles noe her hjemme.
Men siden du ikke har din forforsterker igang ennå, kan jeg spørre om det er mangel på tid eller tekniske problemer som er årsaken?
Takk for svar.