DENON produkter..

12 Sep 2005
3.876
0
0
Melder meg glatt inn i klubben, med kraftkaren Denon PMA2000R, som har vært min følgesvenn i snart 4 år! Like fornøyd den dag i dag, forutenom at den kunne hatt samme muligheter som IVR(Mulighet for å bruke som effekt og pre-out). ;-)

Roger Waters

Super Moderator
Medlem av ledelsen
24 Jan 2007
20.414
18
38
johno skrev:
noen som kan anbefale en blu-ray spiller fra denon seff :)
Vent på 2012 spillern som dukker opp i Mai, har troen på at den kommer til å bli en flott testvinner. Jeg har den forrige modellen og er veldig fornøyd med den. :)

25 Nov 2010
9.823
0
0
også hatt noen gamle denon integrerte forsterkere fungerte utmerket i stereo dette.
Syns BD spillerene og recieverne dems er veldig pene også :D

Så marantz var nevnt her, marantz er vel eid av denon? eller roter jeg nå?

norcad

0
27 Nov 2005
10.553
0
0
Da var to nye Denon produkter på plass i heimen!
AVR-4311 og DVD-2500BT, mens AVR-3806 måtte vike plassen og er solgt.

25 Okt 2004
1.799
0
0
norcad skrev:

Hvor mye bedre ble det? Vurderer akkurat samme forsterker selv, og har 3806 fra før av :) Så jeg er på en måte i samme båt som du nettopp var

19 Aug 2010
6.827
0
0
MR.Chill skrev:
Så marantz var nevnt her, marantz er vel eid av denon? eller roter jeg nå?

Denon og Marantz har vært eid av D&M Holding (Denon&Marantz Holding) siden 2002, så det betyr vel i praksis at de er sammenslått. Mener at en del av produktene er de samme, særlig de små stereo bluray-receiverne. Ellers så har de vel ganske forskjellige designkonsepter, og forskjellig lydbilde. I denne gruppen finnes flere andre kjente merker, som Mcintosh og Snell.

johno

0
11 Jul 2006
546
0
16
norcad skrev:

Grattis. kom med tilbakemeldinger :) kan man styre denne med iphone ?

19 Aug 2010
6.827
0
0
Hørte en gang noe om at Hifiklubben hadde en eierandel i Denon, men det kan godt være at jeg husker feil, eller at det bare var et rykte uten rot i virkeligheten. Noen andre som har hørt dette?

25 Okt 2004
1.799
0
0
AV-Fallet skrev:
Hørte en gang noe om at Hifiklubben hadde en eierandel i Denon, men det kan godt være at jeg husker feil, eller at det bare var et rykte uten rot i virkeligheten. Noen andre som har hørt dette?

Jeg har ikke hørt om noen eierdel ijaffal

DevilEj

0
Medlem av ledelsen
22 Jul 2004
29.008
315
83
52
Viken
minhjemmekino.no
Hiver meg med her jeg også. Har en AVC-A1HD og en DVD3800BD i stue oppsettet. Etter å ha testet et utall receivere og bd spillere kommer ingen av dem opp mot Denon etter min mening :D

norcad

0
27 Nov 2005
10.553
0
0
HiFi-nevøen skrev:
Hvor mye bedre ble det? Vurderer akkurat samme forsterker selv, og har 3806 fra før av :) Så jeg er på en måte i samme båt som du nettopp var

Nå er den kun testet noen timer på musikk og et par filmsnutter, men utfra min erfaring sålangt vil jeg si: løp og kjøp! :grin:
Den nye romkorreksjonen gjorde underverker i rommet mitt.
Nettverk/streaming har jeg ikke testet enda idet jeg bruker Squeezebox Duet.
Og epleprodukter er jeg litt allergisk mot :wink:

25 Okt 2004
1.799
0
0
norcad skrev:
Nå er den kun testet noen timer på musikk og et par filmsnutter, men utfra min erfaring sålangt vil jeg si: løp og kjøp! :grin:
Den nye romkorreksjonen gjorde underverker i rommet mitt.
Nettverk/streaming har jeg ikke testet enda idet jeg bruker Squeezebox Duet.
Og epleprodukter er jeg litt allergisk mot :wink:

Jeg har også vært en eplehater.. Helt til jeg vant en Iphone i en konkurranse, og slik fikk dette eplet midt i panna. Airplay på 4311 kombinert med Iphone og Spotify er virkelig en opplevelse :) Mangler bare å få prøvd ut detta i heimen. Bare synd jeg ikke har 17 laks tilgjengelig :p Skattepenger sier jeg bare.