Denon AVR-3313 kutter lyden når TV er tilkoblet

18 Jan 2011
26
2
3
Har problem med at den kutter lyden fra enheten jeg spiller fra, for å liksom "lytte" på ARC virker det som. ca 90 sekunders mellomrom. Slår jeg på TVen eller drar ut HDMI kabelen til TVen forsvinner avbruddene. Kan det være noen innstilling et sted som forårsaker dette? Noen som har opplevd lignende med andre receivere?

IMG_9646.jpeg
IMG_9645.jpeg
Displayet med og uten lyd.

16 Mar 2012
647
680
93
Har problem med at den kutter lyden fra enheten jeg spiller fra, for å liksom "lytte" på ARC virker det som. ca 90 sekunders mellomrom. Slår jeg på TVen eller drar ut HDMI kabelen til TVen forsvinner avbruddene. Kan det være noen innstilling et sted som forårsaker dette? Noen som har opplevd lignende med andre receivere?

Vis vedlegget 246143
Vis vedlegget 246144
Displayet med og uten lyd.
På tynn is, men kan være hdmi kabelen. Prøvd med en annen?

16 Mar 2012
647
680
93
Har ikke det. Den er veldig kostbar, så blir å gråte litt hvis den lager problemer :p
Ville prøvd med en annen kabel hvis du har eller får lånt deg en, så du får eliminert det ihvertfall. De gangene opp igjennom jeg har hatt problemer med utfall har det vært kabelen. Verdt å teste ihvertfall og ofte det billigste selv om den er dyr.

18 Jan 2011
26
2
3
Jo kan vel gjøre det. Men veldig rart at den kun lager problem når den egentlig ikke skal være i bruk engang? :)

16 Mar 2012
647
680
93
Jo kan vel gjøre det. Men veldig rart at den kun lager problem når den egentlig ikke skal være i bruk engang? :)
Sant det du sier at det virker rart, men siden problemet forsvinner når du har dratt ut kabelen, så er det verdt et forsøk tenker jeg. 😊