Danke..
hvor kjøper du lyden din i fra ?
Har du noe favoritsted på nettet ?
Jeg handler det jeg kan på Ramjes musik i Strømstad. Ellers handler jeg også mye på CDON.se, handlet mye på Amazon.uk og de også, men CDON.se har blitt så rå på leveringstid 1 dag!! Også har de Klarna og det er mer praktisk for meg.
Filer på nett kjøper jeg ikke, gjorde det litt før. Men tror det var iTunes osv. Jeg har lastet ned mye hi rez gratis bla fra 2L,endel av det har jeg kjøpt fysisk siden også på Bd audio og Sacd.
Ny musikk feks det du viste spiller jeg på Spotify Connect, det er ganske bra lyd i Sony UHP-H1 som har Connect, samt Dac i Audio Pro T3 og Huawei P10 til Sony AP100 hodetelefoner.
Jeg er på utkikk etter nye hodetelefoner, ikke fordi Sony eller BW er dårlig. Men fordi familie og naboer og sen spilletid gjør at er stress å spille høyt på anlegget. Og da hadde det vært kult med noen rå headphones og en USB DAC feks Dragonfly..
Idag har jeg spilt anlegget da, fyller år idag.
Var innom Vivaldi fire årstider på Masters som var en skuffelse.
Byttet til Vivaldi Naive Rolv Lislevand mandolin og lute og det var mye bedre.
De fire årstider referanse her er Claudio Abbado, Gidon Kremer på Deutcshe Grammofon som jeg har på Cd og Janine Jansen som jeg ikke har selv, men Streamer.
Kriterier er at det MÅ være dynamikk og god plassering og separasjon mellom fiolinene, både Deutcshe Grammofon sin og Janine har fått till dette sykt bra imo
Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk