Danke, du må skaffe deg denne!
Jeg synes iallfall dette er den aller beste versjonen av de 4 årstidene.
![]()
Det kan helt sikkert diskuteres, og mye er vel subjektivt. Men jeg er jo en svoren fan av Karajan. Og av Anne-Sophie, som jo også er æresdoktor fra 2010 ved NTNU, som er like borti gata her..Hmmmmmm. Denne må jeg sjekke ut. Synes du den er bedre enn Budapest Strings eller Janine sine utgivelser?
Lytter stadig på klassisk musikk, da særlig i discrete surround. Isao Tomita, som dessverre døde i våres, har jo laget noen spennende elektroniske versjoner av velkjente klassiske stykker. Noe av det kuleste er jo at han elsket surround og mange av hans album er utgitt i surround, gjerne 4.0 Quad - fett å høre på.
Men jeg lurte litt på noe da jeg i dag lytter til "Ultimate Planets" - spor nummer 3: Mercury. Som Yamaha AV-receiver- eier kjenner man jo igjen visse lyder her?????
Isao er/var utvilsomt meget stor i Japan - er dette en hyllest fra Yamaha?
Forresten er det lyder i andre av hans "låter" man også kjenner igjen.
Hvilken blurayspiller har du? Eller avspiller, rekognoserer ikke noe i signaturen din?
God byggekvalitet er jo greit å ha, men utviklingen går jo så fort at jeg ikke legger særlig penger i avspillere. Kjører digitalt via hdmi til AV Prossessor allikevel, selv for DSD (SACD). I tillegg så legger man jo for tiden alt inn på pcen. Avspilleren blir kun brukt for filmer/konserter for tiden - men lurer på å få slikt inn på pcen etterhvert også.
Edit: Nå har jeg nettopp sammenlignet! Med respekt å melde - så er min størst!![]()
Grandis er langt unna Quattro Stagioni!Årstidene får deg til å tenke på pizza. Ikke Grandis håper jeg.
.
Kona likte oppskriften, så da blir det nok en sånn årstiders pizza.....
Glimrende!
Også med en god Sangiovese til, kanskje?