Knudsen skrev:Hei, har nylig kjøpt meg en hegel h200 og en hd10. så nå trenger jeg en lydkilde som jeg kan spille av cd, men har også lyst lit å gå for en som spiller av bluray, så vuderer å kjøpe meg en bluray-spiller som jeg kobler sammen med hd10. Har dere noe forslag til en bluray spiller med bra lyd?
Eriond skrev:Jeg bruker harmony one sammen med min H100SE og Hd20.
Kan velge inngang direkte med den. Regner med at det går fint med H300 også da, siden det ikke er noen direkte-knapper på fjernkontrollen til H100 heller. Kan ikke huske om jeg måtte lage de selv, men koden ligger i databasen til Logitech
Olekris skrev:. Foreløpig bruker jeg Hegel HD25 som dac/pre. Dette får funke inntil videre.
sven.o skrev:Hei,
Ser du har kombinasjonen LS80 og H200, hva er din erfaring?
Har LS80 og står på spranget til å kjøpe H200, men er nervøs for at det blir for lysklingende!
Hva er din erfaring?
MVH Sven O
HFfredd skrev:Hvordan låter det? Ser du har oppdatert signaturen din med H200 og LS80.
Har H300 med LS80 på vei, satser på at dette blir en knallkombo.
AvB skrev:Så nå sitter jeg her med en ny forsterker og 30 lapper fattigere.
And it feels gooooooooood! 8)
torkri skrev:Apropos god lyd, er du fornøyd med Pro-Ject Debut Carbon Esprit'n din?
Klarer du beskrive lyden?
Lyst på en slik eller en Prega RP 3
Olekris skrev:Det ER så lett å bli stormannsgal. :mrgreen:
Jeg koser meg ENDEL nå.
Lovemusikk skrev:Ser du har Kudos og Hegel?
Prøvd annen forsterker på de? Det har ikkje eg enda.
Ikkje det, jeg har Hegel på de, og tror det er en av de beste en kan bruke, for det låter himmelsk bra. :-D
Har koblet opp monster usben fra pc til hegel hd2,og nordost coaxial fra hd2 til coaxial 1 på hd20
Loooogical skrev:Hei folkens, jeg har et kjapt spørsmål.
Hvis man bare bruker anlegget sitt med digitale lydkilder (Sonos, PS, TV-tuner med digital utgang på lyd, Apple TV), er det da noen vits å kjøpe P30?
Jeg tenker å kjøpe en H30 etter hvert, og trodde hele tiden jeg også måtte kjøpe P30, men får man gjort det samme ved å kun kjøpe HD25?