fuzeo skrev:Heisann hvordan vil elac 247 sammen med hd20 og h200 høres ut? Er elac og hegel en bra combo?
Jan Frode skrev:Blir spennende å høre hva du synes om denne.
Men jeg synes godt at de kunne kostet på seg en ny fjernkontroll som iallefall ser ut som den hører til et kvalitetsprodukt !, både kontrollen til HD20 og den nye HD25 ser jo ut og føles som noe du har fått i et kinderegg, men den virker jo og det er vel muligens det viktigste
![]()
HeiPopi skrev:Driver og planlegger nytt oppsett, basert på tester, erfaringer og synspunkter fra kjente og forum, og comboen Hegel + Elac FS 257 er en av favorittene. Men det er kun på papiret ennå, har ikke kunnet høre dem sammen. Har du fått sjansen nå, siden posten din var i september?
-trond-
ljudvåg skrev:Hej,
Jag har fått möjlighet att köpa P10 + H20 begagnat för samma pris som en ny H300 och undrar därför hur dessa komponenter står sig mot H300. Jag har hört lite rykten om att H300 eventuellt skulle vara bättre. Är det någon som har erfarenhet av både H300 och H20?
tarjeik skrev:Slenger meg på denne - noen som har erfaringer med H20 vs H300?
fuzeo skrev:Skrev feil mente igrunn Elac fs 257, som er på tilbud hos dynabel.
Bestilte ett par skal komme tilbake senere med hva jeg finner ut.
AvB skrev:Her i høst en gang så fikk jeg det for meg at jeg bare måtte ha en Hegel H300. Problemet var bare at sparegrisen var helt ribbet.:shock:
Her måtte det gjøres tiltak.
I tre måneder tok jeg ekstravakter på jobb hver eneste helg, som oftest både lørdager og søndager. Så nå skulle sparegrisen få vomfyll fremover.
Dette er noe jeg normalt ALDRI hadde maktet, men med et mål i det fjerne så kom både motivasjon og arbeidslyst. Tre måneder med fysisk arbeid uten fridager skulle vise seg å koste krefter. På slutten var jeg så sliten at jeg holdt på å gå på en smell, og hadde det ikke vært for en to-ukers sydentur rett etter nyttår så tror jeg faktisk at jeg hadde møtt veggen.
Men iallefall, når vi passerte nyttår så var midlene på konto. :mrgreen:
Men...
..jeg fikk kalde føtter.
30.000kr er tross alt utrolig mye penger for folk flest.![]()
Etter å ha vurdert dette frem og tilbake i to-tre uker så var det en stemme i hodet mitt som sa følgende:
:evil: "Du har jobbet som en galeislave i tre måneder, samtidig som du har takket nei til alt av fest og morro. Du gjorde det fordi du hadde et mål. Så nå SKAL du F****** trø over målstreken å kjøpe den J**** forsterkeren. Det har du fortjent!" :twisted:
Så nå sitter jeg her med en ny forsterker og 30 lapper fattigere.
And it feels gooooooooood! 8)