Dankes Stuekino

Danke

0
4 Aug 2007
12.576
291
83
Da har jeg fått ny mobil, forhåpentligvis med god lyd, de har visstnok jobbet endel Jack og Dac denne gangen, vi får se, god lyd i høytalerne og kul lys sterk stor skjerm. Kun førsteinntrykk.

Har fått beskjed at jeg får de nye Sony NC hodetelefoner på kjøpet, 5 serien. Så kona gleder seg til å få mine gamle i 3 serien, hun har slitt ut sine blå 900, og hun er veldig glad Sony hodetelefoner.

Sony Xperia 1VI kakhi grønn, tror med markedets største kamera sensor… Fikk originalt kakhi grønn deksel til, minner litt om militærfarge.

IMG_0137.jpeg
IMG_0136.jpeg

• Like
Reactions: Oekern and vegardxf

Danke

0
4 Aug 2007
12.576
291
83
Har fått testet Jack 3,5 litt nå på Sennheiser IE200 Iem ørepropper.

Det høres ut som det er mer miliwatt her iforhold til min gamle 1iii.

Lydkvalitet er også litt bedre.. litt mer hifi-ish.
Om det er bra nok til at jeg tar med ledninger istedenfor trådløse, det gjenstår å se.

Jeg tror Dragonfly black har litt mer miliwatt... Men det er jo slit å ha med seg sånt på tur.

En ledning er mer enn nok å holde styr på, iallefall for meg.

Kameraet virker enklere å bruke nå, med pro tilgjengelig for de som vil justere. Virker som denne har ja takk til begge deler, dvs pek og skyt og de som vil justere seg fram.

Høyttalere, nå må jeg si den berømte -kona Kommenterte, for det gjorde hun når jeg spilte Atmos tester på youtube.

Hun sa -nesten som ekte film...
Og jeg hørte virkelig surround rundt hele hodet, imponerende at de får til sånt....

Danke

0
4 Aug 2007
12.576
291
83
En lett å bruke EQ i hodetelefoner, med testmusikk til. Jeg vet ikke om dette er en ny funksjon, siden jeg kun har 3 som jeg har lovt kona..

Mye kule funksjoner og bra lyd med egen eq. Jeg anbefaler å slå av Adaptive funksjon. Den gir ofte pling og stopper musikken når du endrer gjøremål.

Det er mer praktisk å slå av og på NC ved behov.

Jeg synes de er pene, men de presser litt mot skallen etter lang tid, og jeg liker ikke at det er trinnløs skyvebøyle fordi jeg bruker vanligvis klikk etter minne.

Men det er sikkert veldig bra nc og komfort kan trolig justeres litt.

Danke

0
4 Aug 2007
12.576
291
83
Ny forsterker på gang.

Men vet ikke om jeg skal velge Yamaha igjen eller Denon.

Skal bruke effektforsterker.

Danke

0
4 Aug 2007
12.576
291
83
Da skal vi flytte snart, blir mer sentral leilighet i 1 med større plass bedre standard.

Håper lyden blir bra er en veldig dempet leilighet.

Har fått en ny dings, en Ifi Go link Dac amp.

Den er mye bedre og praktisk enn Dragonfly black, men den har ca samme lyd som Sony mobilen.

Ifi har litt mer volum/milliwatts.
Den brukes kun til Sennheiser IE200
17207849875964671424887907954689.jpg