Fått X700 ennå? Hatt min i snart 3 år nå og mener den må være "best bang for the buck" på markedet.Har endret seg i prioritering. Solo får vente, blir først Sony 4k UHD X700 bluray spiller.
Har kjøpt 2 8k Supra Hdmi og skal betales med Klarna samt kjøpe 4k spiller. Så blir det Argon Solo ved neste lønning.
Håper jeg får den til uka.. Får se..Fått X700 ennå? Hatt min i snart 3 år nå og mener den må være "best bang for the buck" på markedet.
3 steelbox og 2 rimeligere med vanlig cover.
Godzilla Vs Kong, Tomb Raider, Edge of tomorrow, Ambulance, Morbious...
Da gjenstår det bare å rydde og vaske litt og så blir litt øl og brus og nachos/taco dinner med film med familien.
Godzilla Vs Kong er favoritten til Sønnen på 9 år så det blir stas.
Vis vedlegget 245454Tomb Raider er eyecandy i 4k HDR. Edge of tomorrow er også veldig kul. Tipper den har et heftig lydspor![]()
Jeg tror du har en god nok tv jeg Retep, husk vi hadde en gammel HD ready Plasma, der er vel 720p selvom den riktignok skalerte fake 1080p.Artig med oppturer når det er software som blir endraog svært hyggelig å se at du er fornøyd med ny tv. Går å vurderer eller kjenner jeg har lysst på ny og større selv. Men det koster og prioritere tv er nok feil nå.
Jeg tror du har en god nok tv jeg Retep, husk vi hadde en gammel HD ready Plasma, der er vel 720p selvom den riktignok skalerte fake 1080p.
Men det var en god budget-plasma, solid og holder omtrent evig.
Hvordan går det med deg, og benet? Er det noen bedring?
Hyggelig å høre fra deg.
Beste tv vi har et en 50' panasoonic plasma tv fra den tida pioneer vant alt og panasoonic vant på kvalitet i forhold til pris.
Så de er noen år kan man si.
Beina ja si det. Det blir sakte men sikkert verre det her. Etter å ha venta på å komme til operasjon siden april i år så fikk jeg nå beskjed fra kirurg om at han ikke ville operere på dette. Og at jeg måtte på videre utredning. Så er smekk i trynet. Har ikke jobbet på 15 mnd snart nå. Så ja det svinger litt kan man si.
Greit å ha musikk og anlegg da, bruker mye tid på lytting. Tok handen og tommel under Horten helgen så blir svært lite mobil siden jeg egentlig er avhengig av krykker nå om jeg skal gå mer en 20m.
Vis vedlegget 245500
Det gjør det litt utfordrende å komme seg rundt... E operert nå da i handen så går ruhdt med 7 pigger i handen og tommel.... Skal forhåpentligvis ut i midten av november. Så da starter opptrening. Så har da litt å styre med.![]()
Så blir man jo sittende å titte på finn og andre plasser og ønsker seg noe nytt da i systemet... Spes på dager man er litt nedstemt.
Håper på at jeg unngår rullestol. Men er jo spent.
Jeg innkluderte deg i våre bønner i kirken der jeg går i Sverige, håper det er ok for deg siden vi tror på Gud og Jesus osv..Har jeg xtz høyttalere...?Neeei det tror jeg ikke. Det står klipsch rb3.1 på de her..
Ja det å gå å vente er ikke så veldig gøy. Håper jeg kommer raskt til på utredning nå. De har sterke mistanker om hva dette er pga et besøk på sykehus. Fullstendig kollaps pga smerter. Så endelig fikk en lege el 2 se meg når det sto på som verst.