Jeg har fått prøvd Sennheiser hodetelefonene endel nå.. Er sjokkert over hvor bra de er, meget oppløst og detaljerte men ikke for skarpe og bassen er veldig definert, og går dypt.... Det frister nesten mer med Laptop dac og Sennheiser enn anlegget nå faktisk. Er jo enklere og ikke like mye styr og fiksing. Samt at det passer i familien om du ikke har alenetid eller barn har lagt seg.
Nå kommer endelig lagrede Flacs til virkelig liv... Jeg foretrekker å bruke Laptop og Dragonfly Black til de, jeg har prøvd de med mobil også, men der hadde ikke AQ Black og mobil mer en akkurat nok juice/kraft.
Nå venter jeg spent på kjøp av iFI Zen Dac, med en rimelig 3m Supra USB som selges i tilbud, som kan brukes til data og anlegget så spørs det om jeg endelig får skikkelig dreis på datalyd i anlegget, men hovedproritet er til Sennheiser.
Ellers vil jeg slå et slag for et kjøpe-musikkprogram som har fikset alt for meg, fikk tips om denne på et forum, og den ripper CDer, finner enkelt Album art, og sorterer musikken, og ikke minst kan justeres, spiller hi-rez altmulig tror jeg, og fungerer, det er Jriver. Jeg brukte EAC før til ripping, men dette er mye enklere, og lyder bra synes jeg også.
A Windows media player for HTPC's
www.jriver.com