Jeg skjønner du er meget fornøyd med AQ kablene dine. De er pene og se på også. Men hifi klubben trenger sårt mere utvalg i kabler. Tellerium feks.
Jeg skjønner du er meget fornøyd med AQ kablene dine. De er pene og se på også. Men hifi klubben trenger sårt mere utvalg i kabler. Tellerium feks.
Hva er det du bruker som amp igjen?Jo, du har nok rett. Men fint at hi fi klubben har fått agentur på Hegel. Hegel har kommet seg de siste årene. Litt varmere i lyden enn før. Og enorm attakk. Men jeg syns mellom tonen fortsatt mangler litt på vokal siden. Kos deg med AQ kablene. AQ er jo lengendarisk i hifi miljøet.
Jeg har litt mixed erfaring med hodetelefoner. Syns det aldri blir helt som vanlig 2 kanals hifi, men selvfølgelig stereo perspektivet blir veldig spesielt med hodetelefoner, da. Jeg har ett par Sennheiser Momentum, 2015 modell, tror jeg. De spiller passe bra. Men de ble litt for nøytral i lengden, og de klemmer på ørene. Jeg vet ikke hvor høyt på stigen du må får og få gode hodetlf som ikke klemmer på ørene.
Danke, har du fått testet med støykansellering enda? Vurderer et sett av disse selv. Tror du de er bedre enn Skullcandy sine til samme pris på Soundgarden?