det kan være lurt, du har jo endret "arbeidskameraten" til fronteneEt dumt spørsmål....
Er det anbefalt å kjøre ny romkorreksjon med ny effekt forsterker?
det kan være lurt, du har jo endret "arbeidskameraten" til fronteneEt dumt spørsmål....
Er det anbefalt å kjøre ny romkorreksjon med ny effekt forsterker?
Kan man kjøpe romkorreksjon uten ny forsterker? Kanskje litt dumt spørsmål det også. Vet at de nye NAD forsterker kommer DIRAC Firmvare. Men stoler ikke helt på NAD....
Avshop er jo eid av dette forumet mener jeg å huske.
Jeg har ikke så greie på det.
Du trenger mikrofon og det har Avshop.
Jeg tror du har stereo, husker ikke om du har subwoofer.
Denne og Dirac live kanskje?
Ring og spør etter hva du bruker så får du nok god hjelp, eller mail.
![]()
minidsp DSP Kit 2x4HD Ekstern
2x4HD er den mest populære prosessoren fra miniDSP. Denne lille saken lar deg eksempelvis kjøre enten manuell eller automatisk korreksjon av opp til fire separate subwoofere i kombinasjon med målemikrofonen UMIK-1 (selges separat) og gratisprogramvaren REW. Du kan også oppgradere prosessoren til...www.avshop.no
Ja, har ikke fulgt med så mye, de har iallefall samme logo.Det er nok ikke avforum som eier avshop.
Om avshop eier avforum, er jeg usikker på, men jeg er sikker på at det er de har avshop som startet avforum.
Dali er litt tykke flate firkantede. De selges for forskjellig tyngde.Husker det var Dali du brukte. Men har aldri sett slike du bruker. Litt vanskelig og se på bildet da. Jeg har kun sett spikes med 5 øring variant fra Dali i alle år. Eller sko spikes som det kalles. Det er noe herk! Da er Soundcare sine bedre. Kan flytte høyttallere da. Klin umulig med spikes sko. Går sikkert hvis man vil, men upraktisk i lengden.
Ok, jeg skjønner. Men jeg finner ikke de du sikter til, fra Dali på nett. Kun sånn sko spikes fra Dali osv hos hifi klubben. Men venter på gummi ringer/dempeføtter fra Clas Olsen. De passer til det meste sofa osv. Må da i så fall skrus i inn hvert sofa bein. De er i 6 mm gjenge størrelse. Mine stativer støtter 6 mm. Men skulle hadd noe mere pent oppe stativene til høyttalerne mine enn tack it. Tack it fungerer utmerket, og ble anbefalt i et hi fi blad på 90-tallet, tror jeg. Så fremst de jeg har bestilt fra Clas Olsen fungerer under stativene, altså på bunnplaten så er jo det utmerket. Kanskje det blir 8 stk til av samme variant under høyttalerne på selve topp platen til stativene under høyttalerne. Men etter som jeg skjønner så har du noen form gummiføtter/dempeføtter under bunnplate, og på topplaten. Så de er ikke skrudd inn? Bare står der du har plassert dem?