Hei har blitt tilbudt et par 804 for rundt 40 k 15 k i avslag i rosewood. Hakkete på siden osv men dem mener de ikke har noe betydning for en høyttaler i den ligaen dem mener den blir bedre og bedre mere en 804 blir spilt på så denn er bare innspilt kun stått i demo hifiklubben Bodø men dem snakket også om og evt levere til lakkering så jeg fikk den svart.hos en som lakkerer biler egentlig men vet ikke hvordan lakken blir da. Hakket er ikke stort på siden men synes ikke rosewood er noe fint. Dem mener att de er bedre gå for 804 som er klassen over cm9 enn og kjøpe et par helicon 400 dem sier att det ikke finnes reserve deler osv til 400 hvis de skulle skje noe og att de har stått lenge lagret hos hoved lageret ingen vil ha dem pga de er gammel serie. 800 blir jo også gammel utdatert nå pga bowers har jubileum og ny 800 kommer til og komme og de mener laveste gulv ht en da kommer på 100 k jeg mener at bw kan jo ikke gå så mye opp i pris pga da får ingen råd .... De må tenke pris og b&W synes 100 minste pris på minste gulv ht er bortkastet men
Hva mener dere burde jeg gå for disse eller fortsette me cm9 eneste jeg hører forskjell er at det er mere åpenhet i 804 i toppen enn cm9 pga diskanten osv men ellers ikkno
Hva mener dere burde jeg gå for disse eller fortsette me cm9 eneste jeg hører forskjell er at det er mere åpenhet i 804 i toppen enn cm9 pga diskanten osv men ellers ikkno