Hvordan få til dette ? 3 Chromecaster ? noe jeg må vurdere ?
R Rubina1 0 17 Sep 2008 70 0 6 4 Des 2022 #1 Hvordan få til dette ? 3 Chromecaster ? noe jeg må vurdere ?
S Svein_B 0 6 Apr 2005 402 0 16 6 Des 2022 #2 Alle Chromecast produsert fra 2019 har BT. Chromecast with Google TV vil være mest velegnet om du skal streame TV, Netflix etc. som har app i Chromecasten. Den enkle Chromecast (uten fjernkontroll) synes jeg er best om du skal caste fra PC/iPad o.l.
Alle Chromecast produsert fra 2019 har BT. Chromecast with Google TV vil være mest velegnet om du skal streame TV, Netflix etc. som har app i Chromecasten. Den enkle Chromecast (uten fjernkontroll) synes jeg er best om du skal caste fra PC/iPad o.l.
Danke 0 4 Aug 2007 12.347 198 63 6 Des 2022 #3 Rubina1 skrev: Hvordan få til dette ? 3 Chromecaster ? noe jeg må vurdere ? Klikk for å utvide... Bruk Chromecast med Google tv, den som ser ut som et avlangt egg. Fjernkontrollen er viktig, og Google tv gjør at du kan ha faste apper.
Rubina1 skrev: Hvordan få til dette ? 3 Chromecaster ? noe jeg må vurdere ? Klikk for å utvide... Bruk Chromecast med Google tv, den som ser ut som et avlangt egg. Fjernkontrollen er viktig, og Google tv gjør at du kan ha faste apper.