Fått sammen det første parret med bakhøyttalere til kinoen. Driver og tester litt nå. Låter fint, så koser meg. Måtte montere på noen flotte stativer siden disse skal inn i veggen

Hehe... Takk! Fungerer så bra med alle i front at jeg lar det stå. Blir så trangt med subber bak hos meg.Dette er utrolig skøy å se. Du har tatt av med sub ser jeg.
Har ikke vært så aktiv på en stund nå.
Har du prøvd å fordelene sub'ene litt rundt å kalibrert ?
Kan gi noen fordeler ut ifra egen erfaring, men jeg har sikkkert den minste kinoen av alle
Mye forskell på gamle fronter og nye selvbygg ?
Skal jeg en tur igjen til Oslo håper jeg på å få se og høre dette.
Ja du burde tatt deg en tur snart nå!Blir spennende å høre hvordan det har blitt etter oppgraderingen! Burde tatt meg en tur igjen en gang![]()
Ja satt litt langt inne og rive den. Hatt mange fine timer i den, men er for smal til en 3 seters recliner som jeg har lyst på blant annet.Litt synd å se den blir revet, men blir gøy å følge nytt prosjekt!
Blir det utvidelse av rommet, eller nytt rom?
Da er denne kinoen historie og er igang med demontering. Blir å bygge ny større kino, så lager ny tråd etterhvert. Blir vel noen lange måneder uten kino.Vis vedlegget 245143
Hyggelig! Er jo ikke best respons på dette forumet lenger og er ikke den beste bidragsyteren selv, men er jo endel som følger med. Gleder meg skikkelig til å komme igang med rommet, men mye riving først så blir ny tråd når alt er klart for oppbygging.Gleder meg til ny byggetråd!![]()
Hyggelig! Er jo ikke best respons på dette forumet lenger og er ikke den beste bidragsyteren selv, men er jo endel som følger med. Gleder meg skikkelig til å komme igang med rommet, men mye riving først så blir ny tråd når alt er klart for oppbygging.
Er noe med det. Er faktisk litt nyttig for en selv også å gå inn i sin egen tråd når det er noe man ikke husker.Enig. Ikke alltid så mye respons på dette forumet, men mange som har stor glede av å lese gjennom; også i ettertid.
Veldig greit å dokumentere hele forløpet av byggingen her på forumet, så kan man evt. i tillegg høste mer applaus på Facebook.På Facebook minster man fort oversikt over historikken (som kan være gøy å ha for ettertiden).
Gøy og høre! Skal oppdatere "daglig" når det skjer noe. Fortsatt ikke flink til å skrive daArtig, blir gøy å følge denne.
Hold oss godt oppdatert
Facebook er bare tullball , kan være greit med et bilde nå og da , men ikke noe mer.
Gøy du ble inspirert igjen da og Hyggelig du likte bygge tråden min. Takk for hyggelige ord! Har jo selv lært mye her på forumet å mye selvlært etter prøv og feil metoden, så begynner få grei oversikt hva som funker og ikke. Skal selv prøve bli mere aktiv igjen.Oi shit! Lenge siden jeg har vært på dette forumet, men etter å ha lest igjennom noen meget interessante tråder, ble jeg inspirert til å fælge med her igjen. Har akkurat lest igjennom hele tråden og ble ganske overrasket da jeg kom på denne siden og ser at du river alt igjen, for å si det milf'd. Ser meget frem til å følge din neste tråd, for her var det mye gøy, fascinerende, inspirerende og lærerikt.![]()
Kult!Gøy du ble inspirert igjen da og Hyggelig du likte bygge tråden min. Takk for hyggelige ord! Har jo selv lært mye her på forumet å mye selvlært etter prøv og feil metoden, så begynner få grei oversikt hva som funker og ikke. Skal selv prøve bli mere aktiv igjen.
Planen er SBA vegg med ca 60cm isolasjon på bakvegg. Heller mot 32stk 10" for smekk, og vil få nok headroom til dypet da tror jeg også. Liker detaljer i bassen og ikke bare dyp romling. Er vel et par måneder før oppbygging og ny tråd.![]()