Da er rommet ferdig gipset og skjøte strimler lagt i. Noen dager med sparkling nå før jeg finner frem giraffen og pusser ned.
Ja det er liv i meg, men lite lyd for tiden etter å ha flyttet i enebolig og ikke bygd om til kino ennå. Må bli ferdig med oppbevaringsrom i garasjen slik at jeg får flyttet ut alt utstyret jeg har lagret der kinoen skal være 😅Liv i deg også ja. Lenge siden.
Grunnen til at jeg bruker vanlig gips på lag to er at det er mye lettere å jobbe med å få et fint resultat. Slipper hel sparkling blant annet. Lettere å kutte osv... To lag fibergips er nok bedre og besparelsen på plater er vel bare 10k som faktisk ikke er så mye i et sånt her rom, så ikke for å spare penger. Brukte jo også gips på siste laget i gamlekinoen og det funket bra her, men ingen andre beboere i huset enn familien, så slipper å bekymre meg for å plage andre.
Planen er Dayton RF 10" 4ohm https://www.parts-express.com/Dayton-Audio-RSS265HF-4-10-Reference-Series-HF-Subwoofer-4-Ohm-295-460 ,men går nok for en provisorisk løsning til å begynne med med noen billige dayton 12" jeg har liggende, så får vi se om tierne kommer i hus til sommer/høsten neste år.
Hyggelig! Går fremover heldigvis. Hadde tenkt å pusse ned sparkel i går, men var ikke skikkelig tørt over alt. Utrolig hvor mye fuktighet greenglue og sparkel avgir. Hjalp ikke akkurat at jeg glemte sette inn varmeovnen igjen på mandag heller.Dette tar virkelig form, utrolig gøy å følge prosjektet ditt.
Takk!Gratulerer med enebolig da, så slipper du bekymre deg for naboen som før. Kjenner godt problemet med ting i veien 😅.
Stjel så mange løsninger du vil du. Siden det sikkert tar litt tid før du er klar får du ta deg en tur og høre om det er akseptabelt for deg, så slipper du angre på noe. Bør vel ha noe lyd utpå nyåret 😊.
Lurer på hva jeg har trykket på for denne skrift typen😅
Takk. Helt sant det du sier, men utrolig vanskelig å se hva man gjør etterhvert som ting blir svart.Ser veldig bra ut! Kan aldri bli for svart, så bare kjør påHva blir sitteavstand - øye til lerret?