Christian bygger ny større kino

16 Mar 2012
1.018
1.177
113
Så da er ikke jeg snill gutt da? 😅 du må ha lykke til i en ubehagelig tid
Huff da! Trist å lese! Flere i min/vår situasjon ser jeg rundt om, og flere skal det nok bli. Mye bedrifter som virkelig sliter nå dessverre. Lykke til du også Vegardxf. Ordner seg nok😊

24 Aug 2005
1.324
81
48
35
Bergen
Litt ute av fokus i forhold til kino/lyd og forum om dagen. Fikk for noen uker siden vite at bedriften jeg jobber for legger ned på grunn av for lite kunder og veldig økte kostnader. Har jo hatt en mistanke/vist om dette en stund, men man håper jo ting retter seg. Har plutselig fått litt annet å tenke på om dagen kan man si. Lenge siden jeg har søkt jobb er det også gitt. Kommer plutselig tilbake når lyst og hodet er på plass igjen. Er ikke helt der nå😅

Følger med, med et halvt øye😊

Utrolig leit å høre. Men er helt sikker på at et multitalent som deg lander på beina!
Håper du finner noe fort som du trives like godt eller ennå bedre med!

• Like
Reactions: chrisand25
16 Mar 2012
1.018
1.177
113
Utrolig leit å høre. Men er helt sikker på at et multitalent som deg lander på beina!
Håper du finner noe fort som du trives like godt eller ennå bedre med!
Må jo bare takke for støtten! Hjelper faktisk fælt😊. Lysten på kino har vært borte en stund. Ikke klart konsentrere meg rett og slett når vi har sett film eller lignende, men blir sittende og tenke.

Har søkt en jobb som virker spennende, og ikke helt innenfor det jeg har gjort før, og ble faktisk oppringt på formiddagen i dag og skal inn på runde 3 på torsdag. På grunn av dette, og støttende meldinger har jeg faktisk tenkt kino, sub og mdf i dag. Vet det er stor sjanse for nedtur, men da prøver vi igjen når det dukker opp noe annet jeg vil prøve. Kan jo forsåvidt gå tilbake til tømrer yrket også, men er så mye morsommere å bygge ting når man ikke jobber med det hele dagen.😊

16 Mar 2012
1.018
1.177
113
Da ser det ut til at det ordner seg for meg, og jeg ble tilbudt jobben jeg søkte i dag. Veldig lettet og glad nå, og gleder meg til å starte opp med nye utfordringer og lære noe nytt🙂

Tenker det blir litt sub prosjekt snart jeg. Lite bygging i vinter, så savner det litt🙂

16 Mar 2012
1.018
1.177
113
Så hyggelig å høre 😊
Gratulerer så mye 🥳

Hva skal du jobbe med nå ? Om det er innafor og spørre
Tusen takk! Gleder meg!

Er innen salg, men helt annerledes enn butikk som jeg gjør dag, så litt på bar bakke. Noe mer detaljer holder jeg foreløpig for meg selv siden annonsen fortsatt ligger ute😊

• Like
Reactions: Oekern