Vettu, dagen i dag har vært en sabla bra dag. Jeg har lest denne tråden fra start til slutt, og denne har gitt meg så gode vibber at det er vanskelig å beskrive.
Fytti rakkern som jeg beundrer evner, energi og pågangsmot på deg, gut!
Og at du går litt mot strømmen å ikke på død og liv velger det aller dyreste som finnes men får smått perverse resultater med komponenter som ikke bare narkodealere har råd til har jeg utrolig stor respekt for.
Det har vært morsomt å se og lese hva slags løsninger du går for, det er jo tydelig at du er en teknisk anlagt dude med god bakgrunn mtp faren din og en tidlig interesse for dette faget samt at du har både bygd før og du setter deg dypt inn i materien før du tar veloverveide valg som du setter ut i liv med perfeksjon som det eneste tenkelige utfall.
Jeg digger utseendet i både rommet og på høyttalere og møbler du har valgt, dette er et virkelig ryddig utført prosjekt.
Jeg hadde gode reclinere før selv også, altså ikke noe slikt som dette, men jeg har nå gått bort fra det og har heller en god sofa, jeg savnet det å krølle seg i "fosterstilling"(det ser nok litt rart ut når en diger gammel gubbe krøller seg under et pledd i hjørnet av en sofa, hehe) under et pledd og at konemor kryper inn i armkroken, så det ble en oppveining jeg gjorde da jeg fikk lov å legge beslag på kjellerstua her til å montere lyd og bilde.
I løpet av dagen har jeg fått masse tips og løsninger som jeg skal skumlese over tråden igjen for å finne tilbake og se hvor mye av det jeg kan nyttegjøre meg av her hos meg selv, og det er akkurat dette jeg elsker med forum fremfor feks facebook-grupper. Et innlegg på facebook blir alltid trykt lenger og lenger nedover siden, og selv om du finner innlegget så er det ikke like ryddig å bla frem i. Det skal sorteres på relevante svar, eldste svar eller alle svar og lignende svar blir gruppert osv osv.. Nei takke meg til diskusjonsforum altså, selv om det kan se ut som de er utdøende ifht andre sosiale medier så håper jeg virkelig at de få forumene jeg frekventerer overlever i all fremtid, for å kunne snuble innom slike tråder gir så mye mer enn å scrolle seg ihjel i noen andre former..
Så igjen, uten å ha hørt eller vært i denne hjemmekinoen in real så må jeg si at dette er virkelig et eventyr av en kino.
Jeg gleder meg til å følge med videre på hva du enn måtte finne på