Da er kassene skrudd sammen og fylt med polyesterfilt. Nesten ferdig kablet og 6 elementer til på plass. Hvis ikke alt går til helvete i morgen blir det lyd

Det hadde vært deiligblir tidlig helg om du får
Lyd imorra!!!!
Hehe... Takk! Veldig spent på hvordan dette blir på film nå. Masse headroom er det ihvertfall og smekker skikkelig. Opplevelsen deles med de som har lyst. At veggen spiller 15db pluss høyerer enn med 8 stk elementer gjør mye. Virker være veldig kontroll og spiller med skikkelig autoritet. Syntes dette er veldig fornuftigFy f..n
Dette er hinsides all fornuft!
Så rått dette ble..! Sjeldent sett like rått, anna enn karmann og BEF S referansekino nr1 og 2….
For en syk opplevelse det må være!!
Ikke verst den kurva der da! Vil tro den kan forandre seg litt ettet som de blir spilt inn også?Tatt noen raske målinger med REW. Var 15db økning fra 8 stk, så ørene er tydeligvis med enda. Glemte ta bilde av måling uten eq, men har dratt ned en stor kul med relativt bred Q på 64hz og noe. Kun provisorisk til jeg har tid til å sette meg ned. Merker frontene låter litt skarpere også så må nok jobbe litt med dem. Har nok blitt en økning i db oppover i frekvens siden det nå er hel vegg. Uansett virker det veldig lovende så langt.Vis vedlegget 246259Vis vedlegget 246260ruller av subbene på14hz, men tipper jeg kommer til å rulle dem av høyere opp etterhvert. Må teste litt![]()
Nei kurva er ikke så gal. Kommer nok til å legge den litt flatere for å se/høre. Det jeg kan si etter noen timer i kveld med demo spor er at dette ble helt som jeg ønsket og mere brutalt en jeg trodde dette SBAet skulle gi. Spiller stramt og er skikkelig brutalt når det skal. Stolene rister og flyter nesten av gårde føles det som og de råeste slagene i brystkassen er nesten ubehagelige på en morsom måte. Skikkelig moro er det og tok meg i å le flere ganger. Gleder meg til å få justert inn dette skikkelig nå altsåIkke verst den kurva der da! Vil tro den kan forandre seg litt ettet som de blir spilt inn også?
Takk! Målinger er viktig for å få maks ut av systemet ja. Siden alt er aktivt delt også ville det vært tilnærmet umulig å få god lyd ut av systemet uten målinger.Bra du tar målinger, for jeg er målløs!
Dette må være en opplevelse av de bedre![]()
Hyggelig. Takk! Galskapen lenge leveEndelig var det stille og rolig så jeg fikk tatt igjen tråden!
Helrå kino! Morro å lese skryt fra de som har vært innom å hørt. Står ikke på detaljer her. For å ikke nevne galskapen (I meget posetivt fortegn)
Biter i meg at diffusere i tak gjør mye for rom-følelse mtp str. Fikk ikke noe mindre lyst på det selv nå.
Takk! Misunnelig på båtlivet!Ja deilig med oppgraderinger som funker.
Ferien har vært fin. 3 uker på båten nedover sørlandet og siste uka hjemme nå med jobbing på rommene til unga. De vokser og trengte mye nytt. Vært på ikea 3 ganger på en uke. Håper du også har en fin sommer!
Ikke fått tid til å sette meg ned og justere, men er på agendaen den nærmeste tiden. Legger ut noen målinger når jeg har fått justert![]()
4 uker er et mustTakk! Misunnelig på båtlivet!
Herlig slaraffenliv! Da er det godt å komme seg hjem å gjøre litt nytting og!
På mandag skal jeg har 4 uker ferie… det blir episk!!!