chFresh's Kino projekt

15 Des 2005
285
53
28
37
Halden
Ser bra ut dette 🙂
Har du noen flere bilder av hvordan du bygde ytre og indre frontvegg?

kan ta noen bilder etter jobb.

legger oppen skisse av konstruksjonen
Front vegg skisse.jpg

• Like
Reactions: The_Newbie
15 Des 2005
285
53
28
37
Halden
Her kommer målinger fra rommet.
ting tar tid og da har ikke kino blitt prioritert på en stund.
føler med fornøyd med målingene.
skal se film i kinoen til torsdag.
så får vi se hva inntrykket er da :D

Vedlegg

• 75db 120.jpg
    75db 120.jpg
    177,6 KB · Sett: 75
10 Aug 2005
5.795
216
63
Kvinesdal
minhjemmekino.no
Dette ble jo en tøff liten batcave-kino! Og gøy at du har fått tak i Rune W sine sonosubber! Han har vel den mest leste og største byggetråden her, så det Rune bygger er førsteklasses saker!

Må nevne den målingen din, den er så grovkorna at til og med Jotunheimen hadde blitt flat som ei pannekake om du skulle ha målt den med slik timils-skala...
Jeg foreslår at du stiller inn den loddrette skalaen til 40 -110dB SPL. Da ser du hva du må jobbe med av drops and peaks! ;)

15 Des 2005
285
53
28
37
Halden
Dette ble jo en tøff liten batcave-kino! Og gøy at du har fått tak i Rune W sine sonosubber! Han har vel den mest leste og største byggetråden her, så det Rune bygger er førsteklasses saker!

Må nevne den målingen din, den er så grovkorna at til og med Jotunheimen hadde blitt flat som ei pannekake om du skulle ha målt den med slik timils-skala...
Jeg foreslår at du stiller inn den loddrette skalaen til 40 -110dB SPL. Da ser du hva du må jobbe med av drops and peaks! ;)
Takk for det.
ja, Rune W sinn bygge tråd har jeg lest opp og ned. ordentlig artig lesning :D
de subbene hadde sikkert klart å fylle dette rommet uten problemer alene :D

takk for tipset, har fått låne måle mic igjen så skal se om jeg får tatt noe nye målinger :D

• Like
Reactions: Hunsbedt