Canal Digital HD PVR 5743

ffoss

0
10 Feb 2012
19
1
3
Jeg har en Canal Digital HD PVR 5743 som nekter å starte opp. Det står b1 og etterhvert "initializing.." Deretter blir displayet svart og ingen ting skjer. Hvis jeg trykker på en av knappene (uansett hvilken), kommer et kort rødt blink i powerknappen - ingen ting mer skjer. Noen som har en ide om hva som kan være feil her? Evt. om det lar seg gjøre å re-sette til fabrikkinnstillinger med en eller annen knappe-kombinasjon?

ffoss

0
10 Feb 2012
19
1
3
Takker for tips, begge tiltak er prøvd uten hell. Forsøkte en oppstart der jeg koblet fra harddisken. Da dro den igang en oppdatering (se bilde). Strater i alle fall opp og viser et bilde nå, men så blir det mørkt igjen. Lyser i det minste grønt nå...
uRwC5yQA.jpeg

Mooze

0
27 Jun 2007
983
5
18
Men du hadde vel også fort fått en "ny" boks hos Canal Digital? Når det gjelder disker har jeg lest at de i hvert fall før tålte større disker enn de som fulgte med. I tilfelle du trengte mere plass. Mener å huske at det var en grense på 2TB på formatteringen dog.

ffoss

0
10 Feb 2012
19
1
3
Det er visstnok Telenor som har overtatt dette nå, og de har innført leasing på boksene, som koster 129,- pr. mnd for boks med lagring og 99,- uten lagring. Det gidder jeg ikke, derfor denne quick fix. Større disk trenger jeg egentlig ikke da jeg ikke lagrer så mye lengre. Disken jeg satte inn var en SSD disk som jeg hadde liggende. Ser ut til at det virker - ennå i alle fall.

Mooze

0
27 Jun 2007
983
5
18
Ok. Tidligere Canal Digital KATV som nå er Telenor. Men dersom du kjøpte dekoderen før de innførte månedsprising har du likevel likevel 5 års reklamasjonsrett på det du kjøpte. Og hadde du hatt de nye vilkårene er det deres ansvar uansett og de må bare sørge for at du til en hver tid har en fungerende dekoder.