Bytte ut høyttalerkabler + bi-wiring

27 Jan 2011
10
0
1
Hei.

Ønsker å bytte ut høyttalerkablene mine samt å få til skikkelig bi-wiring. Har en form for dette nå, men er for uerfaren til å vite om det er gjort riktig.
De nåværende kablene er noen eldre Audioquest Indigo+. De er nokså tykke og stive, ville hatt noen som er mer håndterlige og korrekt lengde.

Klipsch RP280f
Pioneer VSX-933 (blir muligens byttet)
Cerwin Vega A0.8 kw2 effektforsterker

Har blitt anbefalt AudioQuest Rocket 33.
Lurer på om det er noen rimeligere enn disse jeg kunne brukt, eller om de er midt i blinken. Om jeg må kjøre to lengder til høyttalere istedenfor en slik dobbel burde det gå fint.

Takk!

Danke

0
4 Aug 2007
12.465
256
83
Hei.

Ønsker å bytte ut høyttalerkablene mine samt å få til skikkelig bi-wiring. Har en form for dette nå, men er for uerfaren til å vite om det er gjort riktig.
De nåværende kablene er noen eldre Audioquest Indigo+. De er nokså tykke og stive, ville hatt noen som er mer håndterlige og korrekt lengde.

Klipsch RP280f

Lurer på om det er noen rimeligere enn disse jeg kunne brukt, eller om de er midt i blinken. Om jeg må kjøre to lengder til høyttalere istedenfor en slik dobbel burde det gå fint.

Takk!
De er jo ikke så dyre, Sjekk ut Supra Ply og Xindak også....

13 Des 2007
9.877
31
48
Knarvik rett nordom Bergen
Hei.

Klipsch RP280f

Takk!
Focal Elite.
12 m rull. 4 kvadrat.
Da får du 2 par til hver høyttaler på 3 meter. Blir nok strøm da.
Kjører selv slik, uten kontakter.
Pluss 2 rca
Kjøpte mine hos Bass brother men har sikkert flere plasser og.