Bubba-lookalike

Mirage

0
20 Nov 2003
5.793
2
38
41
Etter at jeg ble slått ned i natt, ser jeg nesten ut som Bubba i Forrest Gump, pga underleppa :)

cdrom

0
22 Sep 2003
2.583
0
0
Avforum står sammen, så bare si ifra. Hevnen er visst søt.... :twisted:

Rusty

0
13 Des 2002
8.153
0
0
Det har skjedd med meg før også.Ikke mye moro når det blir bråk. Mange som blir Hissige i fylla,og så må de bråke. :evil:

Mirage

0
20 Nov 2003
5.793
2
38
41
Dette var faktisk (nesten) uprovosert. Jeg og et vennepar skulle inn på et utested, da en fyr stoppet veninna mi, og virkelig skulle sjarmere henne i senk. Etter å ha stått og ventet i et halvt minutt, sa jeg "Du, det hær e dama te kompisn min, det bi ikke nå på dæ...", og da slo han meg rett ned. I og med at dette var i køen utenfor, var tre vakter over han og tok han med seg. Blødde fra under- og overleppa + nesa. Gikk inn på do, vasket litt blod, og gikk ut i baren og la leppa på sprit :wink:

20 Nov 2003
12.211
0
0
Mange idioter der ute .. Noen steder (spesielt Jessheim for de som kjenner stedet) blir det alltid bråk. Tror jeg har sett slossing hver gang jeg har vært ute der! Jeg skjønner ikke vitsen, bare lage faanskap. Det er da virkelig ikke noe morsomt!

Mvh

Rusty

0
13 Des 2002
8.153
0
0
Ja det kan det være.I mitt tilfelle så var det 4 mot meg og en kompis.

geiri

0
29 Feb 2004
5.981
0
0
46
avforum.no
[wcip skrev:
Angel]Hmm. Har aldri vært i slåsskamp. Er det vanskelig å gjøre igjen når man først er blitt slått?

Ofte den som slår først som går seirende ut. Blir så jævli paff når du får deg en knyttneve mitt i trynet.

Var med en kompis på byen en gang. Vi sto på dansegulvet og han dumpet borti en kis. Fyren klikket og dro til mitt i trynet på kompisen min. Kompisen min fikk selvfølgelig en naturlig reaksjon når han så knyttneven sige mot ham og slo ut med hånden som han uheldigvis hadde ett ølglass i som igjen durte mitt i panna og knustes på ham som dundra til ham.
Kompisen min gikk rett i gulvet og blekket ut. God og full som jeg var trodde jeg han daua!
Uansett da. han som prylte kompisen min anmeldte ham for legemesbeskadigelse og kompisen min fikk sitte inne i 90 dager på tunga!
Det er takken for å blir rundjulet på byen!

Rusty

0
13 Des 2002
8.153
0
0
Man fortjener ikke å få en på trynne bare på grunn av at man så på en dame.ser du på dama mi?da må jeg sende deg på lekevakten :lol:
En politiman jeg snakket med en gang sa at det er bedre å bli slått en å slå tilbake,da kan man anmelde den som slo.jeg å en kompis fikk bråk med 4 typer i fra kosovo,de sa at vi hadde sett på dama til han ene!jeg fikk meg en på trynne.Senere på kvelden sa han ene unnskyld til meg!de hadde slått feil fyr :lol:

8 Jan 2003
531
0
0
Jeg kan ikke fordra neandertalertryner som skal sloss!! Makan til primitiv oppførsel skal man lete lenge etter!! Hellvette`s forbanna IDIOTER!!!!!!

Mirage

0
20 Nov 2003
5.793
2
38
41
jane skrev:
Blæh!
Det sier de alle sammen.
Det ser stort sett bare de som er stor i kjeften som får juling ute på byen. Ofte fortjener de det også.

Du har med andre ord aldri vært på byen...

Mirage

0
20 Nov 2003
5.793
2
38
41
Whoppass Cheese skrev:
Ikke akkurat noe stort problem å dukke unna et svingslag fra en full idiot.

Nr 1: Slaget kom helt ut av det blå, ingen forvarsel.
Nr 2: Refleksene er ikke på topp når man har 14,8 i promille selv...
:wink: