Bluray Steelbook tråden (bilder ønsket)

21 Jul 2003
10.559
0
36
Shallow_ skrev:
Heldige Dere, jeg må vente i enda 4 uker til, torsdag 27 sept ankommer min US utgave av Avengers. Har og UK og DE steelbook i bestilling og d holder med 2 tror jeg :) Uk for å få ren UK marvel samling.

Ikke den BB utgaven med bare cover eller? Er det en annen utgave du skal ha fra over there?

21 Jul 2003
10.559
0
36
Tusen takk crs!!!!!!!!!

Denne lå i kassa i dag:

23vnupj.jpg

Solid pakket, ikke noe tull der! Takker og bukker for hjelpen!!

crs

0
9 Jul 2011
356
0
0
Den nordiske steelbook-utgaven av The Avengers blir forresten kun utgitt i et begrenset antall av 1.000 stk, i følge distributør Disney. Hadde selvsagt vært kulere om den ikke ble utgitt andre steder enn her, men interessant info likevel.

21 Jul 2003
10.559
0
36
crs skrev:
Den nordiske steelbook-utgaven av The Avengers blir forresten kun utgitt i et begrenset antall av 1.000 stk, i følge distributør Disney. Hadde selvsagt vært kulere om den ikke ble utgitt andre steder enn her, men interessant info likevel.

Snakker du om den jeg fikk av deg i dag nå??

21 Jul 2003
10.559
0
36
crs skrev:

Kult!

Men pok..r, da går jo den rett på hylla uåpnet, hadde tenkt å se den i morgen jeg! Hmm......................

Pleier ikke å åpne noen steels egentlig, men akkurat denne er jeg så sugen på å se!

På den annen side, den blir jo utgitt overalt i steel har jeg inntrykk av, vil vel aldri bli noen høydare for samlere kanskje?

crs

0
9 Jul 2011
356
0
0
Millmaker skrev:
Kult!

Men pok..r, da går jo den rett på hylla uåpnet, hadde tenkt å se den i morgen jeg! Hmm......................

Pleier ikke å åpne noen steels egentlig, men akkurat denne er jeg så sugen på å se!

På den annen side, den blir jo utgitt overalt i steel har jeg inntrykk av, vil vel aldri bli noen høydare for samlere kanskje?

Den blir nok ikke sjelden ellers i Europa, eller vanskelig å få tak i med det første. Så du kan sikkert åpne den med god samvittighet. :)

crs

0
9 Jul 2011
356
0
0
Shallow_ skrev:
Er dette første 'norske' steelbook/første solgt i norske butikker ?

Nei, det har blitt utgitt diverse steelbooks for det norske markedet i mange år, men mest for DVD-formatet. På Blu-ray eksisterer det ikke fullt så mange her til lands. Men det kan se ut som det begynner å bli mer populært. Jaws er også ute i Norge nå i steelbook-utgave, og Prometheus ser ut til å bli den neste vi får.

21 Jul 2003
10.559
0
36
crs skrev:
Nei, det har blitt utgitt diverse steelbooks for det norske markedet i mange år, men mest for DVD-formatet. På Blu-ray eksisterer det ikke fullt så mange her til lands. Men det kan se ut som det begynner å bli mer populært. Jaws er også ute i Norge nå i steelbook-utgave, og Prometheus ser ut til å bli den neste vi får.

Har Jaws kommet? Hvor? Merkelig kjappe de av og til er med utgivelser her hjemme!

Har forresten Biler2 i steel, utgitt her hjemme. Blu Ray selvsagt.

crs

0
9 Jul 2011
356
0
0
Millmaker skrev:
Har Jaws kommet? Hvor? Merkelig kjappe de av og til er med utgivelser her hjemme!

Har forresten Biler2 i steel, utgitt her hjemme. Blu Ray selvsagt.

Stemmer, Cars 2 har egen nordisk steelbook, det samme har Tron/Tron Legacy. Sistnevnte kan godt mulig være den første Blu-ray steelbook-utgaven lansert her til lands, den var kun for det nordiske markedet (og i et mindre antall).

Jaws har kommet her til lands i steelbook-utgave, ja. Men siden det er en katalog-tittel, og enda mindre etterspurt som steelbook, så finner du den nok neppe i de fleste butikkene. Platekompaniet har den, i nettbutikken ihvertfall.

21 Jul 2003
10.559
0
36
crs skrev:
Stemmer, Cars 2 har egen nordisk steelbook, det samme har Tron/Tron Legacy. Sistnevnte kan godt mulig være den første Blu-ray steelbook-utgaven lansert her til lands, den var kun for det nordiske markedet (og i et mindre antall).

Jaws har kommet her til lands i steelbook-utgave, ja. Men siden det er en katalog-tittel, og enda mindre etterspurt som steelbook, så finner du den nok neppe i de fleste butikkene. Platekompaniet har den, i nettbutikken ihvertfall.

Har Platekompaniet 5 min unna, får sjekke der i morgen kanskje.

Har forresten den Tron/Tron Legacy også når jeg tenker meg om, ligger i samlingen.

crs

0
9 Jul 2011
356
0
0
joakimpatos skrev:
sorry for spm, men hva er forskjellen på steelbook og en helt vanelig bluray? :eek:

Forskjellen er coveret. En vanlig utgivelse har det "kjedelige" blå plast-coveret, mens en steelbook er et metall-cover som ofte har flottere grafikk både utvendig og innvendig. For de som er over snittet interessert/samlere.

21 Mar 2005
9.687
137
63
48
crs skrev:
Forskjellen er coveret. En vanlig utgivelse har det "kjedelige" blå plast-coveret, mens en steelbook er et metall-cover som ofte har flottere grafikk både utvendig og innvendig. For de som er over snittet interessert/samlere.

Var meningen jeg skulle skrive en info om dette i første post.. kom aldri så langt. Skal prøve å fixe det.

28 Des 2010
172
0
16
Kommer over denne nå, og tenkte jeg skulle tipse dere som samler på de, syns den var rimelig kul. Tror faktisk jeg bestiller meg denne selv også jeg:)

10625677-1343132140-735343.png

Link

21 Jul 2003
10.559
0
36
I Am Legend

Future Shop Steelbook lå i kassa i dag. En av de som henger høyt i denne hobbyen, og pleier å koste mye penger. Da kan jeg stryke den av wanted lista!

27ydbgy.jpg

21 Mar 2005
9.687
137
63
48
En steelbook ankom fra Amazon.fr idag. Lekker Steel av en fantastisk artig og underholdende film.. Sweeeet :D

attachment.php

Vedlegg

• IMG_4024-2.JPG
    IMG_4024-2.JPG
    165,9 KB · Sett: 119