Kan du finne no bekreftelse på dette? alle nettbutiken jeg har sjekket, har det ikke stått noe om at det er DTS HD MA, men har lest det flere steder at denne skulle ha dette før den ble gitt ut :???:Lil-H skrev:DTS HD MA. Lyden skal visst være helt på topp![]()
Denne konserten KUNNE vært så bra som du skriver, hadde det ikke vært for at de for enkelte kameraers del (de som suser over scenen/publikum) har valgt bort HD-formatet, samt at et par andre av kameraene har uskarpe linseelementer.geirtore skrev:Lyden er i PCM 5.1 og Bilde i 1080I.
Bildemessig er dette det beste jeg har sett fra en konsert, her skal du leite etter feil! Det er bare en ting å si, IMPONERENDE.
Kanon bra omgivelselyd gjør at man får følesen av og være der, og Sir Elton skuffer heller ikke.
Hvis du har tenkt å be en venn eller kjæreste på besøk, da er kvelden redda med denne. Har du muligheten, se den på storskjerm.
ANDBEFALT!:-D :-D
GT.
RoKo skrev:Denne konserten KUNNE vært så bra som du skriver, hadde det ikke vært for at de for enkelte kameraers del (de som suser over scenen/publikum) har valgt bort HD-formatet, samt at et par andre av kameraene har uskarpe linseelementer.
I tillegg var det kameraet de benyttet mest på Elton ved pianoet ikke farge- og kontrastkorrigert godt nok, slik at det hele virket grått og slapt.
Men pokker heller - når man får servert en non-stop konsert med varighet på 3½ time - da takker og bukker i alle fall JEG!![]()
Joda, lyden er meget bra - hele veien!geirtore skrev:Det er nok mye av de samme feil som går i gjenn på de fleste konserter i HD til nå, av det du beskriver.
Hva synes du om lyden da?
Mvh.
GT
Pinguz skrev:Kan du finne no bekreftelse på dette? alle nettbutiken jeg har sjekket, har det ikke stått noe om at det er DTS HD MA, men har lest det flere steder at denne skulle ha dette før den ble gitt ut :???:
Og min ligger i postkassa og venter på meg... ;-)Pinguz skrev:Det var gode nyheter, for jeg bestilte den tidligere idag :mrgreen:
Pinguz skrev:Kan du finne no bekreftelse på dette? alle nettbutiken jeg har sjekket, har det ikke stått noe om at det er DTS HD MA, men har lest det flere steder at denne skulle ha dette før den ble gitt ut :???: