bigtor skrev:Noe av det beste når det gjelder kvalitet på bilde og lyd er DESTINY`S CHILD live in Atlanta som jeg absolutt kan anbefale og damene er jo ikke verst de heller![]()
bigtor skrev:Noe av det beste når det gjelder kvalitet på bilde og lyd er DESTINY`S CHILD live in Atlanta som jeg absolutt kan anbefale og damene er jo ikke verst de heller![]()
Firebein skrev:For og ikke glemme Toto live in Amsterdam
Vel DESTINY`S CHILD live in Atlanta har PCM 5,1JD skrev:Kan dere ikke skrive hvilket lydformat det er på de enkelte skivene? Vil tro det er av interesse.
Har til nå ca 10 Blu-ray og Hd-dvd musikk/konserter, Men ingen når opp til David Gilmores/Live at the royal albert hall(Blu-Ray). Dette er bare en helt fantastisk konsert, Lyden er i DD-TrueHD, det føles som og vær der! Konserten begynner med hans nye album On An Island Før han etter vært går over til Pink Floyd Klassikere, og det er nettopp her du får rosina i pølsa.. Etter min mening. Meget bra bilde + en del extra snaks på disk 2. Er du Pink Floyd fan, ja, da bare må du ha denne.EvenSteven skrev:Om det er noen som har David Gilmores nyeste, er det av stor interesse å få noen synspunkter på den![]()
Jeg kjøpte denne på grunn av at den fikk meget god omtale av flere men jeg ble ikke så imponert over bilde og lyden på den.geirtore skrev:Har til nå ca 10 Blu-ray og Hd-dvd musikk/konserter, Men ingen når opp til David Gilmores/Live at the royal albert hall(Blu-Ray). Dette er bare en helt fantastisk konsert, Lyden er i DD-TrueHD, det føles som og vær der! Konserten begynner med hans nye album On An Island Før han etter vært går over til Pink Floyd Klassikere, og det er nettopp her du får rosina i pølsa.. Etter min mening. Meget bra bilde + en del extra snaks på disk 2. Er du Pink Floyd fan, ja, da bare må du ha denne.
Geir.:-D
Hei. Kan vær enig i at bilde er noe grov til tider + noe bildestøy, (spesielt på del 2) men det kan jo og vær at dette er meningen av regissøren. Lyden er jo heller ikke perfekt (og takk gud for det) det er jo live konsert, Hører jo at det er noe støy der innimellom, tror ikke dette skylles DD-TrueHD lyden, men heller opptaket, og det plager meg heller ikke. Jeg vil påstå at dvden blekner i forhold!bigtor skrev:Jeg kjøpte denne på grunn av at den fikk meget god omtale av flere men jeg ble ikke så imponert over bilde og lyden på den.
sommer1976 skrev:* Bruce Springsteen With The Sessions Band: Live In Dublin
* Celine Dion: A New Day: Live In Las Vegas