Dette er jeg veldig spent på ja! Må få høre når dette covid greiene roer seg litt.Som sikkert noen har fått med seg har jeg tenkt endel på et SBA sub oppsett i kinoen min for å se om det kan gi noe mer energi og rydde opp i noen av de bass problemene jeg opplever i rommet mitt. Så idag har jeg hatt en runde i garasjen og startet produksjon av 8 kabinetter. Det blir 8 subber da symmetrisk plassert i front av rommet.
Elementet jeg tenker å bruke er Dayton RSS315HO-44 12" Reference. Det er en sub som ikke går ekstremt lavt i frekvens, men spiller utrolig rent og detaljert, samtidig som den har en deilig snert. Jeg bygger kabinetter på ca 20 liter og de er lukket.
I rommet vil jeg bygget et rammeverk der alle subbene vil plasseres inn, da får de en solid og god montering. Alt av energi vil da gå ut i rommet og ikke til vibrasjoner og ulyder. Det vil komme oppdateringer framover
Legger med noen bilder av dagens innsats.
Vis vedlegget 243866
Vis vedlegget 243867
Vis vedlegget 243868
Vis vedlegget 243869
Vis vedlegget 243870
Går nok igang med noe lignende etter sommeren og garasjeen med snekkerbod forhåpentligvis er ferdig bygd. Viktig og ha nok prosjekter