Man mister både munn og mele når man ser din kreativitet og utførelse, Bjørn Erik 
Imponerende.
Håper på en tur når ting begynner å spille
Imponerende.
Håper på en tur når ting begynner å spille
Tusen takk, vil ta litt tid før alt står ferdig, men det kommer litt etter litt, er veldig gøySe det ja - det begynner å nærme seg noe nå
Ikke så altfor lenge til det begynner å trille ut noen toner nå - blir nok spennende ja
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tusen takk for hyggelige og store ord!!Man mister både munn og mele når man ser din kreativitet og utførelse, Bjørn Erik
Imponerende.
Håper på en tur når ting begynner å spille![]()
Virkelig imponerende - både kunnskapen og utførelsen. Solide greier!
Et spørsmål. Jeg har en kjemmekino som dessverre er litt mindre enn jeg skulle ønske - ikke en sjelden sak, sikkert. Sofaen står inntil bakvegg og jeg har per i dag et par Klipsch RS52 MK1 der. I front har jeg en konstruksjon du nok kjenner til, inConcert (Mega)Miles, med 12" AE mellomtone og et ekstra 15" Beyma på topp. Vakker lyd som står bak en falsk vegg og AT lerret.
Så - bakhøyttalere. RS52 er litt mørke i lyden og det skjærer litt i ørene, spesielt når stemmer flytter seg i lydbildet.
Bakhøyttalerne dine virker jo veldig spennende, men jeg mistenker at jeg trenger noen som er vinklet nedover, siden både bakhøyttalerne og sidehøyttalerne jeg ønsker meg vil, med unntak på høyre side, stå helt inntil sofaen.
Jeg tenkte at utgangspunktet ditt - men med vinkling av frontplaten 45 grader nedover kunne vært en idé. Høres det bak mål ut?
åssen går det i kinoen her da BEF?![]()
argh! så jækla kjedelig! Men som jeg leser her så er de tette, og da bør det vel gå greit å pusse ned det som har bula opp, å beise igjen? Lekre høyttalere uansett da! og vil tro disse har potensiale til å spille meget kontant og detaljert ja!Hatt litt ferie og hatt mye jobb med reise i det siste. Kabinettene ble gjort ferdig og beiset før ferie, så de skulle være klare til jeg kom hjem....
Har støtt på en liten klima krise..... Kabinettene ble tatt inn fra garasjen og til nytt rom tirsdag for å gjøre klar for montering.... Idag når jeg skal starte ser jeg at kabinettet har slått seg og har fått noen solide sprekker. Kabinettene har vært litt for rå med å stått i garasjen, så når de kommer inn i varmt og tørt rom slår de segJeg skal monterer de ferdig, se om de lekker luft, gjør de det så tetter jeg midlertidig og må nok bygge nye kabinetter.... Kjenner på selve kabinettet at det er litt "bølget" og ikke helt slette som de var da de ble tatt inn i "varmen".... Livet som DIY person i et nøtteskall 🤣
Vis vedlegget 241569
Vis vedlegget 241570
Vis vedlegget 241571