Hellnoob skrev:Hva slags AV-utstyr er det du har nedpakket i esker?
rwksz skrev:av ren nyskjerrighet, vurderte du ikke 2.35:1 lerret?
ser uansett knalltøft ut, blir spennende å følge med![]()
Denonbuster skrev:Her går det unna ja.... hvilke type akustikk plater er det du bruker?
RuneW skrev:Det er alt for sent å komme med nå selvsagt, men av ren nysgjerrighet - vurderte du noen gang en slik løsning?
![]()
roffe skrev:Ser jeg syner, eller har du rukket å legge nytt teppe også?
AndreWerdenskrieg skrev:Gleder meg til å se når denne kinoen er ferdig i kveld eller i morgen ...:mrgreen:
lygren skrev:Fantastisk progresjon BEF!Er det fremdeles VW200 som blir stående som bildeformidler?
BEF skrev:Har en sub løsning i tankene som trenger endel plass :twisted:
lygren skrev:Spørs om vi orker å henge opp enda en projje gitt, du husker jo selv hvordan det var å henge opp 4x sist gang...![]()
frod skrev:Så enkel som jeg er i hode mitt, ville jeg naturlig tenkt følgende avgrensning av kinorommet. Blir det ikke vanskeligere med lydrefleksjoner fra det innhakket jeg har fjernet i skissen under?
Jeg kan forstå at du da får flere "room-modes" og større plass med din romplan.....men....
Jeg gleder meg å følge videre progresjon her.
![]()
Vis vedlegget 44484
Oooohhh! Spennende! :mrgreen:BEF skrev:He,he den har vært vurdert :mrgreen: Men ble forkastet pga plass bak lerrete. Har en sub løsning i tankene som trenger endel plass :twisted:
BEF skrev:Den løsningen bygget jeg først,å gjort litt tester. Endret så løsningen til løsninen jeg laget skisse på. Jeg fikk ikke problemer med romling i det hjørne ved inngangen til rommet. Den huken jeg har ved inngangen er ikke mere enn 55cm så det eneste den gjør nå er å gi meg litt mere rom.
http://avforum.no/forum/attachment.php?attachmentid=44487&stc=1&d=1232722528
Slik så rommet ut med rett vegg i front
Joakim-G_R skrev:Spennende! Her går det unna syns jeg. Det er bra!
Håper på noe demokvelder her da, ettersom du bor i "distriktet" :-D
BEF skrev:Ja du kan ikke bo så veldig langt unna vis du bor på Løken. Bor selv på Moe.
Demo vil sikkert være mulig når man blir ferdig en gang....
Joakim-G_R skrev:Jasså, kjører jeg forbi deg hver morgen da tenker jeg![]()
BEF skrev:Det kan godt hende...Når du kjører i retning Fetsund bor jeg 150meter før du kommer til Rariteten på venstre side.